mboost-dp1

Poul Erik, hvem er han ?

Gå til bund
Gravatar #1 - sgt.borup
9. maj 2012 15:06
Overskriften er nok rimelig sigende, men jeg vil gerne vide hvem denne Poul Erik er ? På det sidste har jeg ofte set ham skrive indlæg herinde, for efterfølgende at blive bashet i jorden, er der nogen af jer newz'ere som kan give mig opklaring på ham ?

Ønsker ikke nogen klapjagt på manden og det her er heller ikke i sinde om at trolle ham, er bare nysgerrig om hans eksistens.
Gravatar #2 - Windcape
9. maj 2012 15:08
Han er en eller anden hippie fra version2 :p
Gravatar #3 - Nextnx
9. maj 2012 15:11
Skriv da direkte til ham.

Ønsker han ikke det bliver kendt så lad ham være.
Gravatar #5 - sgt.borup
9. maj 2012 15:17
#3 vi ser tiden an, han kan jo selv komme med invendinger i debatten, ønsker som sagt ikke at det skal blive stødene for nogen.
Gravatar #6 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
9. maj 2012 15:30
Ved ikke hvem han er, terras tvilling måske? Han troller i hver fald hårdt, aldrig har jeg set en få meget flambait så hurtigt!

Der er i hvert fald langt mellem hans relevante/interessante indlæg
Gravatar #7 - Chewy
9. maj 2012 15:31
@ #6

Har der overhovedet været nogen?
Gravatar #8 - Barkane
9. maj 2012 15:58
Chewy (7) skrev:
@ #6

Har der overhovedet været nogen?

Ja
Gravatar #9 - Jakob Jakobsen
9. maj 2012 16:00
sgt.borup (5) skrev:
ønsker som sagt ikke at det skal blive stødene for nogen.

Thoroughbreed (6) skrev:
Ved ikke hvem han er, terras tvilling måske?

Too late!
Gravatar #10 - paradise_lost
9. maj 2012 17:10
Windcape (2) skrev:
Han er en eller anden hippie fra version2 :p

Og du er en hippie fra newz
Gravatar #11 - Windcape
9. maj 2012 17:12
Det kan også godt være at Poul Erik er paradise_lost's alter ego, så han ikke får alt for dårlig karma på hans primære bruger :p
Gravatar #12 - paradise_lost
9. maj 2012 17:14
#11 Jeg kan sku kun grine af dig! Er #10 ikke sandt da?
Gravatar #13 - arne_v
9. maj 2012 17:18

Da hippier i windcapes verden er folk som bruger Linux, så er svaret nej ifølge hans egen definition.

Vi andre har lidt svært ved at se hvorfor de nydelige IBM sælgere skal kaldes hippier.
Gravatar #14 - Windcape
9. maj 2012 17:19
arne_v (13) skrev:
Vi andre har lidt svært ved at se hvorfor de nydelige IBM sælgere skal kaldes hippier
Har du set deres skjorter?

Totalt hippie stil.
Gravatar #15 - paradise_lost
9. maj 2012 17:21
arne_v (13) skrev:
Da hippier i windcapes verden er folk som bruger Linux, så er svaret nej ifølge hans egen definition.

Nemlig windcape er MS hippie. Da newz er MS land, ligesom windcape mener V2 er unix land.
Gravatar #16 - Slettet Bruger [497169617]
9. maj 2012 17:43
JEG er Poul Erik
Gravatar #17 - arne_v
9. maj 2012 17:43
paradise_lost (15) skrev:
Da newz er MS land,

newz.dk er ikke MS land.

Der er nogle MS only og der er nogle *nix only og så er der rigtigt mange både og.
Gravatar #18 - paradise_lost
9. maj 2012 17:46
#17 Hvis v2 er Anti ms land i windcapes verden, så vil jeg mene at newz burde være ms land i hans verden så. Ergo han er ms hippie.
Gravatar #19 - NightZtorm
9. maj 2012 17:52
SlettetBruger (16) skrev:
JEG er Poul Erik

nok er du både dum og hippie, men selvom du prøvede, vil du aldrig kunne komme ned på Poul Erik niveau =)
Gravatar #20 - Magten
9. maj 2012 17:52
Hvorfor bliver newz MS land fordi v2 er anti MS land?

Jeg mener ikke v2 er "anti MS", men der er bestemt en hel del PoulErik'er der (arh, ikke helt så slemt, men derhen af) :)
Gravatar #21 - paradise_lost
9. maj 2012 18:00
#20 Det mener jeg heller ikke, men i windcapes lille verden må newz da være ms land hvis v2 er anti ms land.
Gravatar #22 - sgt.borup
9. maj 2012 18:11
Aaaaand thread derailed
Gravatar #23 - Windcape
9. maj 2012 18:39
sgt.borup (22) skrev:
Aaaaand thread derailed
Man er vel pro :)
Gravatar #24 - Rainmeter
9. maj 2012 18:45
Gravatar #25 - Daniel-Dane
9. maj 2012 19:01
[spoiler=http://images.wikia.com/twilightsaga/images/4/42/Annoying.gif][/spoiler]

Jeg har ondt i øjnene.
Gravatar #26 - sgt.borup
9. maj 2012 21:52
Nå, tak for det gode og omend lidt skæve inputs, jeg må leve med forvirringen om hvem denne sagnomspundne person er.. hvem ved måske er manden en vaskeægte raceren troll ?
Gravatar #27 - kasperd
9. maj 2012 21:56
Fjolle (4) skrev:
http://www.showbizz.dk/media/PoulErikSkammelsen_webfoto.jpg
Hvornår har han sidst haft [url=
Gravatar #28 - sgt.borup
9. maj 2012 21:57
#27 damn it.. da jeg først så billedet, var det youtube link det første der poppede op i mit hovede :D
Gravatar #29 - Slettet Bruger [1065455518]
10. maj 2012 05:58
#MS-hippie-snak

Hvordan kan det store Microsoft firma og (mest) dens tilhængere blive kategoriseret som hippier? Nu ved jeg at som Wikipedia så fint beskriver det, "Begrebet 'hippie' var udledt af ordet 'hip'." Men, det ændre vel ikke på at en hippie stadig var "[...]imod den materielle grådighed i samfundet." Hvordan passer det sammen med firmaet Microsoft der skovler penge ind? Til sidst, hvordan kan nogen herinde være hippier, når "Hippierne var ikke-voldelige og antimilitaristiske." De fleste herinde udøver da dagligt verbalt og mentalt vold på hinanden som en folk små skole piger!
Gravatar #30 - XorpiZ
10. maj 2012 06:15
Fuck nu dig Vossen!
Gravatar #31 - Ronson ⅍
10. maj 2012 06:19
'hippie' bruges vel, i denne sammenhæng, om personer der forkynder deres budskab.
Gravatar #32 - Rainmeter
10. maj 2012 06:19
Vossen (29) skrev:
De fleste herinde udøver da dagligt verbalt og mentalt vold på hinanden som en folk små skole piger!

lol..

Gravatar #33 - Hubert
10. maj 2012 06:25
Vossen (29) skrev:
#MS-hippie-snak

Hvordan kan det store Microsoft firma og (mest) dens tilhængere blive kategoriseret som hippier? Nu ved jeg at som Wikipedia så fint beskriver det, "Begrebet 'hippie' var udledt af ordet 'hip'." Men, det ændre vel ikke på at en hippie stadig var "[...]imod den materielle grådighed i samfundet." Hvordan passer det sammen med firmaet Microsoft der skovler penge ind? Til sidst, hvordan kan nogen herinde være hippier, når "Hippierne var ikke-voldelige og antimilitaristiske." De fleste herinde udøver da dagligt verbalt og mentalt vold på hinanden som en folk små skole piger!

Den oprindelige betydning af hippie er faktisk noget helt andet. I den oprindelige betydning er hippie en der går ind for lige konkurrence så alle har en mulighed for at tjene penge.
Gravatar #34 - Fjolle
10. maj 2012 06:36
Hubert (33) skrev:
Den oprindelige betydning af hippie er faktisk noget helt andet. I den oprindelige betydning er hippie en der går ind for lige konkurrence så alle har en mulighed for at tjene penge.

Jeg nægter at tro på det. Hvis hippier overhovedet tænkte på at tjene penge ville de ikke være hippier.
Gravatar #35 - Hubert
10. maj 2012 07:48
Fjolle (34) skrev:
Jeg nægter at tro på det. Hvis hippier overhovedet tænkte på at tjene penge ville de ikke være hippier.

Nu kan jeg ikke finde linket men det er faktisk beskrevet på den måde et eller andet sted på nettet.
Gravatar #36 - Slettet Bruger [497169617]
10. maj 2012 07:56
Det er min erfaring at folk der ikke er mindless sheep er hippier.

"Nå du bruger en bestemt type fodtøj fordi det forbedre din postur og afhjælper et problem i din ankel?" "HIPPIE! - Gør som alle andre"

"Nå du hænger dine billeder på skrå for at bryde linierne i rummet og derved skabe illusioner?" "HIPPIE! - Gør som alle andre"

"Nå du trækker vejret igennem næsen og ned i maven fordi det er sundere og mere effektivt? "HIPPIE! - Gør som alle andre"

Ihvertfald hvis man skal tro mindst 2 fra min vennekreds :P
Gravatar #37 - Hubert
10. maj 2012 08:01
SlettetBruger (36) skrev:
Det er min erfaring at folk der ikke er mindless sheep er hippier.

"Nå du bruger en bestemt type fodtøj fordi det forbedre din postur og afhjælper et problem i din ankel?" "HIPPIE! - Gør som alle andre"

"Nå du hænger dine billeder på skrå for at bryde linierne i rummet og derved skabe illusioner?" "HIPPIE! - Gør som alle andre"

"Nå du trækker vejret igennem næsen og ned i maven fordi det er sundere og mere effektivt? "HIPPIE! - Gør som alle andre"

Ihvertfald hvis man skal tro mindst 2 fra min vennekreds :P

Det passer meget godt med den måde Windcape smider om sig med hippie beskyldninger. Bruger du ikke WS? Hippie. Kører du ikke windows? Hippie. Er du pro open source? Hippie. Er du kritisk over for MS? Hippie. Er du ikke faldet på halen over WP? Hippie osv.
Gravatar #38 - Fjolle
10. maj 2012 08:03
Hippie. Brug nutids-r som alle os andre!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login