mboost-dp1
Powerpoint 2003: Selection pane
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg sidder med en MS Office 2007 og skal forklare hvordan en kunde åbner det der svarer til Selection Pane i en 2003 version.
Selection Pane i Powerpoint 2007 ligger i Home (faneblad) -> Arrange -> Selection Pane, og herfra kan man flytte på rækkefølgen af elementer på sine slides samt skjule eller omdøbe dem.
Hvordan gør man dette i Office 2003?
Selection Pane i Powerpoint 2007 ligger i Home (faneblad) -> Arrange -> Selection Pane, og herfra kan man flytte på rækkefølgen af elementer på sine slides samt skjule eller omdøbe dem.
Hvordan gør man dette i Office 2003?
Så har jeg haft tid at efterprøve det.
Der er intet i Taskpane (af hvad jeg kan se) der er tilsvarende til Selection Pane i Powerpoint 2007.
Man kan vælge Getting Startet, Help, Search Results, Cliparts etc.. Intet der giver mulighed for at re-order, vise/skjule eller navngive elementer (shapes) i sin slide.
Findes den mulighed i Powerpoint 2003?
På forhånd tak.
Der er intet i Taskpane (af hvad jeg kan se) der er tilsvarende til Selection Pane i Powerpoint 2007.
Man kan vælge Getting Startet, Help, Search Results, Cliparts etc.. Intet der giver mulighed for at re-order, vise/skjule eller navngive elementer (shapes) i sin slide.
Findes den mulighed i Powerpoint 2003?
På forhånd tak.
Selection Pane er en ny funktion i PowerPoint 2007 og noget lignende findes ikke i version 2003.
Det nærmeste er værktøjslinjen "tegning" men her har du kun mulighed for at placerer et element foran eller bagved et andet. Samme mulighed som du får, hvis du klikke emd højre museknap på et element (billede).
Tror ikke du kan omdøbe elememter i PowerPoint 2003.
Det nærmeste er værktøjslinjen "tegning" men her har du kun mulighed for at placerer et element foran eller bagved et andet. Samme mulighed som du får, hvis du klikke emd højre museknap på et element (billede).
Tror ikke du kan omdøbe elememter i PowerPoint 2003.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.