mboost-dp1
Pripyat 2011 - opsummering
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Min nye kollega, som er en gammel skolebuddy, har en mor der kan veksle uden gebyrer og til en ordentlig kurs. Såeh.. Det kan I jo nok se. Og så skal jeg muligvis købe hans tv, men det kan vi tage over PM hvis nogen er interesseret i den historie. I skriver bare.
Men hvor mange tager I med til tant og fjas? Månedslønnen i Ukraine er noget ligner 1000-1500 dkk sået måltid mad en liter vodka kan ikke koste meget mere end et par kroner.
Men hvor mange tager I med til tant og fjas? Månedslønnen i Ukraine er noget ligner 1000-1500 dkk så
Nordeas hjemmeside, ikk' skrev:Valutaveksling er gratis for fordels- og fordel+kunder. Husk at bestille 5 bankdage før.
Så må man vel formode, at andre end fordels- og fordel+kunder skal betale. Nå!
Windcape (93) skrev:Det koster 25 kr. per gang du hæver penge på dit VISA i udlandet.
Men kursen er den samme som herhjemme.
Derfor er det med at hæve max beløb hver gang, hvilket svarer til cirka 2500 kr. hvis jeg ikke husker helt galt.
Når jeg tager til udlandet bruger jeg altid denne metode. Det der med at gå ned i en bank er lidt low-tech.
Desuden skal man tænke på, at i nogen lande er det ikke normen, at man kan bruge plastic kort i alle butikker. Jeg ved ikke hvordan det forholder sig i Ukraine.
Det må være rigeligt, at kæresten har nedlagt forbud mod at gå på bordel - du behøver fandeme ikke også at indskrænke mine friheder!
LinguaIgnota (112) skrev:Det må være rigeligt, at kæresten har nedlagt forbud mod at gå på bordel - du behøver fandeme ikke også at indskrænke mine friheder!
Det er fandme også i orden. Det ville bestemt være kikset, hvis du insisterede på at tage din mormor med alle vegne!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.