mboost-dp1
Red din enhed
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg er efter 3. forsøgs intensiv læsning stadig ikke helt sikker på, hvad hans mission er.
Skal jeg tegne en abonnementsordning til minimum kr. 2.- om dagen - og for hvad? For at han kan reparere min nabos defekte enheder, så også han har der det?
Vil han ikke længere reparere min iPhone?
Kan han fikse mit defekte seletøj til hesten?
Markedet har skreget på denne forretningsmodel i årevis
EDIT! Han kan også redde dyr - men hvis man sender en mail til ham, skal man lige huske at skrive, hvad det drejer sig om!
Skal jeg tegne en abonnementsordning til minimum kr. 2.- om dagen - og for hvad? For at han kan reparere min nabos defekte enheder, så også han har der det?
Vil han ikke længere reparere min iPhone?
Kan han fikse mit defekte seletøj til hesten?
Markedet har skreget på denne forretningsmodel i årevis
EDIT! Han kan også redde dyr - men hvis man sender en mail til ham, skal man lige huske at skrive, hvad det drejer sig om!
http://mopc.dk/ddp/priser.html skrev:- Jeg gør alt for at redde dit dyr.
En husstand med en person betaler mellem 56,- og 62,- om måneden det det er meget an på hvilken måde man er i dette bliver til 730,- om året.
For husstand der er med flere betaler man 730 om året pr. person.
Nu også med dyr
Ok, efter at have set hans FB-profil, mener jeg ikke at det er noget vi skal gøre mere med.
Så længe det ikke går ud over andre, skal han vist bare have lov til at hygge sig.
Så længe det ikke går ud over andre, skal han vist bare have lov til at hygge sig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.