mboost-dp1

Red Dwarf - Back to Earth

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
11. apr. 2009 15:23
Som der var en der nævnte i HGTTG-tråden, så er der nu en ny sæson af Red Dwarf, dog kun 3 afsnit, og ikke som normalt 6/8 afsnit.

Jeg må nok indrømme at jeg har været i gang med at downloade, og efter at have set afsnit ét, glæder jeg mig til at DVD'en udkommer 15. Juni :-)

Rimmer er heldigvis død igen (det passer på en eller anden måde så godt til ham...), og de er tilbage på Red Dwarf, uden alle de andre besætningsmedlemmer, så på en eller anden måde er det mere en "ny" sæson 8, end det er en sæson 9.

-link-

Andre der har være i gang med at se det?

[edit]
Jeg får sådan en lyst til at se sæson 1 igen, så ved jeg hvad resten af aftnen skal gå med :-)
[/edit]
Gravatar #2 - Norrah
11. apr. 2009 16:57
Jeg har set det første afsnit, og var lidt skuffet.
Men skal nok se resten.
Gravatar #3 - BurningShadow
12. apr. 2009 08:23
Afsnit to var helt klart bedre end det første.
Det fremgår også at det her ikke er sæson 9, og at de her 3 afsnit kommer efter sæson 10.

Mest af alt virker det somom de nye afsnit her, er lavet for at finde ud af om der er stemning for et par nye sæsoner.
Gravatar #4 - Jakob Jakobsen
12. apr. 2009 12:40
Har set afsnit 1 og 2.
De er da sjove, men jeg synes ikke det er helt samme stil som den originale serie.

Jeg kan anbefale alle fans, at læse/høre bøgerne der er lavet over Red Dwarf.
Der er mange timers sjov i dem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login