mboost-dp1
Retorisk kneb
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ny tråd for ikke at deraile den seriøse
Awesome måde at give den anden ret mens man selv har aller-mest ret, selvom man indrømmer at man løj.
Det er helt klart mit nye yndlings-retoriske kneb.
http://newz.dk/forum/newz-dk/att-staff-crew-admins-vi-goer-krav-paa-at-denne-liste-af-fejl-rettes-113763#34 skrev:Det lykkedes dig jo så alligevel efter noget tid at gennemskue, at der var tale om et retorisk kneb for at få dig til at indse, at lidt information er bedre end ingen information.
Awesome måde at give den anden ret mens man selv har aller-mest ret, selvom man indrømmer at man løj.
Det er helt klart mit nye yndlings-retoriske kneb.
Mand til veninde: Skal vi kneppe?
Veninden: Nej, jeg troede vi var venner?
Mand til veninden: Det er vi også, det var bare et retorisk kneb jeg brugte for at se om du troede vi var mere end venner.
#1 Jeg tror de retoriske kneb vil skylle ind over newz.dk som en tsunami fremover.
Veninden: Nej, jeg troede vi var venner?
Mand til veninden: Det er vi også, det var bare et retorisk kneb jeg brugte for at se om du troede vi var mere end venner.
#1 Jeg tror de retoriske kneb vil skylle ind over newz.dk som en tsunami fremover.
SlettetBruger (6) skrev:Kan vi få den analogi som en bil analogi istedet?
Mand: Må jeg kneppe din bil i udstødningen?
Den anden mand: Ja.
Mand: Det var bare et retorisk kneb for at se om du kunne li' at kneppe biler.
Den anden mand: Mit svar var også bare et retorisk kneb for at se om du kunne li' at kneppe biler.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.