mboost-dp1

Så blev det d. 17 Maj -Hvor bliver TDC's linjeopgraderinger af??

Gå til bund
Gravatar #1 - dKW
17. maj 2005 20:41
Er der andre TDC Erhvervs kunder her?

Har i fået opgraderet jeres linjer?
Gravatar #2 - Dreadnought
18. maj 2005 02:04
Jeg snakkede med TDC's kundeservice d. 2. maj hvor de sagde at de vil opgradere linierne fra starten af maj til midten af juni.
min er ikke blevet det endnu.
Gravatar #3 - amokk
18. maj 2005 07:09
LOL man skulle næsten tro der sad en mand og rettede det manuelt - well hvis jeg kender TDC ret er dette måske også tilfældet.

Men på min webspeed, skete det sgu bare fra dag til dag, da jeg fik opgraderet min upload i sin tid... dvs. den dag de nye priser blev annonceret, ændrede min hastighed sig
Gravatar #4 - qXz
26. maj 2005 14:35
Jeg sidder også og venter på min TDC 8Mbit linje =(
har 4Mbit nu, og den er heller ikke kommet, har tænkt på at ringe til dem for at høre dem ad, men det sker nok ikke så meget andet end det er på vej siger de vel.
Gravatar #5 - Bubel
27. maj 2005 05:45
Er godt trætte af deres reklamer.
Vi fordobler hastigheden 512/128 -> 1024/128 er ikke en fordobling!
Gravatar #6 - Dreadnought
27. maj 2005 20:44
Så er min blevet opgraderet. 1->2Mbit Og de må have lavet noget mere ved den for før kunne jeg ikke komme over ~60kB/s. Nu kan jeg komme op på 190kB/s fra samme server.
Gravatar #7 - amokk
27. maj 2005 22:21
#6 du skulle gerne kunne hente omkring 110-120 KB/s over en 1mbit og 220-240 over en 2mbit
Gravatar #8 - Dreadnought
27. maj 2005 23:29
#7 Det kan jeg også fra TDC's test FTP server, så det er ikke linien der er noget galt med. Det er ligsom om at TDC styrer maks hastighed på de enkelte tråde. I hvertfald på HTTP på port 80 og 81. Hvis jeg henter en eller to filer kan jeg få 95kB/s per fil. Hvis jeg henter tre filer samtidig falder den til 71kB/s per fil. Og fire = 59kB/s per fil. Så det er lidt noget skod at de styrer det. Hos min gamle udbyder, Arrownet, havde jeg fuld båndbredde både ved 1Mbit og 4Mbit i en enkelt tråd.
Ringer lige til deres support i morgen.

Er der nogen der kender en offentlig FTP server hvor I ved at den kan levere 200+ kB/s?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login