mboost-dp1
Så er der ost!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hånter vil jo ikke tie stille. Ost mig der og ost mig her.
Så nu har jeg plyndret mejeriet og jeg byder nu på ost, brød og kaffe til de afhængige. Men skal det være lørdag kl. 15 eller søndag kl. 15 her i Ålsbo?
Alle newz's stamgæster er velkomne.
Så nu har jeg plyndret mejeriet og jeg byder nu på ost, brød og kaffe til de afhængige. Men skal det være lørdag kl. 15 eller søndag kl. 15 her i Ålsbo?
Alle newz's stamgæster er velkomne.
Hånter (9) skrev:Det var jo det Dread vidste. Vi gider ikke have dig med. Fat en hentydning!
Jeg er lidt tungnem, det vil nok tage nogle år før jeg fatter det! JEG VIL OGSÅ HAVE OST!
Ronson (7) skrev:Jamen så er det vedtaget.
Fandme godt du kan hjælpe os med at vælge dato. Skide godt Rune!
Hånter (11) skrev:I så fald spænderer jeg gerne en liter mælk på dig!
Den er jeg med på!
OT:
Jeg hader ost! Men ville gerne være med ... Dog den forkerte ende af jylland - fuck jer!
Tror en dag jeg holder fest hos TB i Tønder! Så må folk møde op som de vil. Hvornår er du ikke hjemme næste gang, Jan?
Måske en lidt bange konstatering. Det er langt væk, og det er på Fyn.
Så skulle jeg måske ud og køre med tog og alt muligt!
Så skulle jeg måske ud og køre med tog og alt muligt!
Yvossen (15) skrev:Tror en dag jeg holder fest hos TB i Tønder! Så må folk møde op som de vil. Hvornår er du ikke hjemme næste gang, Jan?
I morgen, og søndag ^_^
- Men hvorfor hos mig?
Elskov (30) skrev:Ha! Når jeg prøver at taste det ind i rejseplanen, er rejsen ikke mulig. Du bor langt ude på landet :P
Hånter kan sikkert hente dig i Fredericia eller Middelfart.
Yvossen (31) skrev:Hvis Rune ikke kommer, så er der ingen Amiga diskotek!
Du tager bare et par disketter med, så har jeg resten.
#35+36 Jeg kan ikke sænke priserne mere end de er nu (Gratis). Jeg skal jo drive en forretning her.
Hey - jeg har boet på Elmelundsvej 4 for snart 2 år siden.. I det mindste skal du ikke op ad Bolbro bakke.. :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.