mboost-dp1
Sådan får du post #1
Til alle de små lamere / folkeskoleelever som higer efter at få det sagnomspundne POST NUMMER 1 er her en hurtig gennemgang til hvordan du gør det:
1) Gå ind i forum
2) Opret en ny tråd
3) Skynd dig ind og skriv "#1" eller whatever du synes er fedt.
Når du har gjort det kan du kopiere URL'en og sende den til alle dine CS venner som tænker "w00t?! han fik POST NUMMER 1, det vil jeg også!!!!"
//ZyBo - Som hader post 1 ludere
1) Gå ind i forum
2) Opret en ny tråd
3) Skynd dig ind og skriv "#1" eller whatever du synes er fedt.
Når du har gjort det kan du kopiere URL'en og sende den til alle dine CS venner som tænker "w00t?! han fik POST NUMMER 1, det vil jeg også!!!!"
//ZyBo - Som hader post 1 ludere
well...det irriterer mig udelukkende at se folk spilde deres tid og deres liv på at skrive ligegyldige kommentarer.
----------------------
:P jeg er da gammel cs spiller og jeg har ALDRIG gået efter at bliver nr 1 ..
w000t ? tænker i så men nej det har jeg ikke
og er også ligeglad men kan se lige så lidt mening i dit indlæg som en der skriver nr 1
stop nu med alt det piveri !
----------------------
:P jeg er da gammel cs spiller og jeg har ALDRIG gået efter at bliver nr 1 ..
w000t ? tænker i så men nej det har jeg ikke
og er også ligeglad men kan se lige så lidt mening i dit indlæg som en der skriver nr 1
stop nu med alt det piveri !
HEY, jeg spiller da oxo CS på et YDERST avanceret niveu. Så sent som for en uge siden lærte jeg at trække den nål ud på Hehehe granaten.... Damn, det var sjovt at kaste dem i starten, folk de flygtede fra mig. Så fik de lige en bly regn i ryggen imens jeg kaldte dem llamas (de skal da ikke løbe væk)
:P
:P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund