mboost-dp1
salg af mp3 afspillere
Jeg har to helt nye mp3 afspillere til salg.Der er kvittering og det hel med.
Det drejer sig om følgende afspillerePontis SP 600 128 mb til 2270 kr.NEX II 128 mb til 1890 kr.
Hvis du er interesseret er du velkommen til at sende en mail på <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A> eller ring på tlf. 61673338 efter kl. 15.30
Det drejer sig om følgende afspillerePontis SP 600 128 mb til 2270 kr.NEX II 128 mb til 1890 kr.
Hvis du er interesseret er du velkommen til at sende en mail på <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A> eller ring på tlf. 61673338 efter kl. 15.30
Det jeg ville frem til, var at jeg var 100% enig. Gad ikke selv til at skrive noget første gang jeg så den, men.... :)
"Ved nærmere eftertanke må han være 4 kr. dummere end tysk muldjord."
Så er det sq virkeligt slemt!!!!!
Så er det sq virkeligt slemt!!!!!
Han er på niveau med en kogt høne (høns er det eneste dyr, der bliver klogere efter at det er dødt...)
Han er så dum at han skulle ændre sit navn til Teskild, og håbe på at der ville komme en troldmand og trylle ham om til et Hængebug svin.
For så er det ik så pinligt at være SÅ dum!
For så er det ik så pinligt at være SÅ dum!
lol.... stakkels mand.... det er ikke så lidt i sammenligne ham med :)
Jeg vælger at se det fra en anden synsvinkel.... det kan jo skyldes at han har haft en dårlig opvækst!
Fordi faren bankede ham... nåede han aldrig at lære at læse (postede i det forkerte forum). Og da hans forældre drak alle pengene op var der ikke råd til internet (han ved ikke at man kan finde ny-priserne).
Hvis dette ikke er tilfældet.... så støtter jeg :
82% procent dummere end vådt bølgepap!
*
Jeg vælger at se det fra en anden synsvinkel.... det kan jo skyldes at han har haft en dårlig opvækst!
Fordi faren bankede ham... nåede han aldrig at lære at læse (postede i det forkerte forum). Og da hans forældre drak alle pengene op var der ikke råd til internet (han ved ikke at man kan finde ny-priserne).
Hvis dette ikke er tilfældet.... så støtter jeg :
82% procent dummere end vådt bølgepap!
*
Hvad med en vote omkring hvor dum han er??
Man kan altså finde sodavandsflasker der kan stave sit navn hurtigere end ham her.
Man kan altså finde sodavandsflasker der kan stave sit navn hurtigere end ham her.
Men tænk nu lige den tanke at han fik solgt sine ting til den nævnte pris, hvem er så den dumme? ;0)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund