mboost-dp1
Samsung Galaxy S II eller WP7?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nu er de første anmeldelser af Galaxy S II kommet og anmelderne elsker den. Umiddelbart elsker jeg det læser om den, de "minusser" der har været, er jo små ting.
Men det eneste problem jeg har med den er, at den kører Android. Jeg har ikke så store problemer med Android som sådan, jeg kan dog bedre lide WP7 end Android. Fordelen til WP7 er dog ikke stor, men stor nok til jeg muligvis er villig til at vente.
Men der er jo bare ikke nogen "WOW" telefoner med WP7 endnu, ligesom der er Galaxy S II, Optimux 2x og så videre.
Så mit spørgsmål er mere om det kan betale sig at vente på WP7, og om der kommer nogle af de her "WOW" telefoner med WP7 inden for den nærmeste fremtid?
Fordi ellers tager jeg mig nok en Galaxy S II...
Men det eneste problem jeg har med den er, at den kører Android. Jeg har ikke så store problemer med Android som sådan, jeg kan dog bedre lide WP7 end Android. Fordelen til WP7 er dog ikke stor, men stor nok til jeg muligvis er villig til at vente.
Men der er jo bare ikke nogen "WOW" telefoner med WP7 endnu, ligesom der er Galaxy S II, Optimux 2x og så videre.
Så mit spørgsmål er mere om det kan betale sig at vente på WP7, og om der kommer nogle af de her "WOW" telefoner med WP7 inden for den nærmeste fremtid?
Fordi ellers tager jeg mig nok en Galaxy S II...
Det er jo sådan set et valg af økosystem. Og så skal du jo også vurdere på punkter, som hvor lang tid du vil få softwareopdateringer på et samme hardware.
Og hvilke services du bruger meget, ud fra et platforms perspektiv.
Men det er jo alligevel en del måneder indtil Mango kommer, og Nokia begynder at udgive deres telefoner (som lader til at blive ret fede).
Derudover skal du tænke på at WP7 også kan betyde Zune og Xbox live, hvilket for nogle kan være et stort plus.
(Og så kan vi høre bla. DRs DAB kanaler på WP7, uden at skulle køre det igennem Flash.)
Og hvilke services du bruger meget, ud fra et platforms perspektiv.
Men det er jo alligevel en del måneder indtil Mango kommer, og Nokia begynder at udgive deres telefoner (som lader til at blive ret fede).
Derudover skal du tænke på at WP7 også kan betyde Zune og Xbox live, hvilket for nogle kan være et stort plus.
(Og så kan vi høre bla. DRs DAB kanaler på WP7, uden at skulle køre det igennem Flash.)
Rent personligt vil jeg sige køb Samsung'en, og vent med at kigge efter WP7 telefoner til om 3/4-1 år... Så kunne jeg forestille mig at der for alvor er kommet "wow telefoner" til WP7 samt systemet har haft tid til at modnes, samt der er større chance for at hardware/software fejl er blevet udbedret..
Men det er i sidste ende et spørgsmål om smag...
Men det er i sidste ende et spørgsmål om smag...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.