mboost-dp1

Savner trøst. Er hårdt ramt.

Gå til bund
Gravatar #1 - dcgeek
14. jun. 2005 19:22
*snøft*. Idag efter at have installeret spillet Pacific Assault skete der noget meget sørgeligt med min computer.

Den genstartede og gav mig en fejl om, at der er korrupte filer i Windows. Jeg genstartede, og fik 3 beep-lyde, hvilke indikerer fejl på grafikkortet. Grafikkortet er brændt sammen.

Jeg får først hjælp i morgen eftermiddag.'

Sort skærm, uhyggelige 3 lange beeeps (beeep, beeep, beeep).

Mit grafikkort er død.
256 MB grafikkort er død.

Jeg er død.

Jeg savner trøst. Jeg har kvalme og ondt i maven over det her :'(

Mit liv er brændt sammen, og kan måske ikke engang løses i denne uge.
Gravatar #2 - sKIDROw
14. jun. 2005 19:29
Ej din stakkel...

I det mindste er du ikke offline også?
Det havde da om ikke andet været mere ubærligt.

Dit scenarie er jo nok frygtet af os alle. Selv har jeg reserve computere, som jeg kan tage frem i nødens stund. (Dog ikke lige så kraftige.)

Mon ikke du kan låne noget grafikkort et sted midlertidigt?.
Gravatar #3 - jeldtoft
14. jun. 2005 19:55
Juhuu, mit bundkort har aldrig virket, fik det for over 2 måneder siden, tak til midtdata, fjolser.
Gravatar #4 - BurningShadow
14. jun. 2005 21:23
Jeg kender det. For satan hvor havde jeg det ikke godt, da strømforsyningen i min (fil)server sagde *puf* mellem jul og nytår ;-(

Nu har jeg to servere, og to arbejdsstationer.

Fuck hvor jeg hader når lorted rammer blæseren (When shit hits the fan).
Gravatar #5 - Indox
14. jun. 2005 21:55
Jeg har lige fået min computer tilbage efter næsten 2 måneders reperationer.
Længe leve Merlin..
Gravatar #6 - SKREWZ
14. jun. 2005 22:42
#2 -- Offlineness er døden... Specielt fordi mails mod mig bouncer... Hvert sekund er en time. :S

Måske I har ret -- man burde få sig en backup-server, som kan tage sig af load, når ens primære server dør. For før eller siden gør den vel.
Gravatar #7 - m_abs
15. jun. 2005 00:22
Føler med dig, min strømforsyning ryg for et par uger siden og tog min Pentium4 2.8GHz CPU med (og muligvis mit bundkort).
Gravatar #8 - Bubel
15. jun. 2005 05:27
Wow, så tror jeg at jeg lader være med at at installere Pacific Assault. Jeg skal ikke have mit grafikkort brændt af ;-)
Gravatar #9 - quimby
15. jun. 2005 05:33
Jeg føler også dybt med dig, min bærbar (min store kærlighed) er til reperation for at få skiftet tastatur da min F4 tast røg og for at få strammet min skærm op. Damn, det føles bare som evigheder uden den.
Gravatar #10 - drbravo
15. jun. 2005 07:53

Se det fra den lyse side - nu kan du skifte til AMD (Jeg kører selv med p4 2.8 D: )
Gravatar #11 - Ronson ⅍
15. jun. 2005 10:07
Betyder det at #1 skriver i blinde, eller hvordan?

Jeg har 3 halvfærdige IBM DeskStar du kan købe, hvis du mangler plads.
Gravatar #12 - m_abs
16. jun. 2005 10:28
Det har jeg gjort, jeg har købt en Athlon64 3000+ med tilhørende bundkort (ASUS A8V deluxe). Men desværre, den nye føles ikke hurtigere end min P4, tværtimod. Den hoster lidt hvis jeg prøver at se video mens jeg brænder, ikke et problem før. Glxgears giver nu ca. 2000 fps mod ca. 3500 fps før, ved godt det ikke er den mest præcise test men alligvel. Ved lejlighed skal jeg have installere XP så jeg kan teste med 3DMark2003.
Og ja, jeg kører et 64 bit OS på den.
Det mest positive jeg har at sige om den er dens Cool'N'Quick(eller hvad det nu hedder)-teknologi, når min CPU ikke arbejder er den så kold jeg kan røre ved køleren uden at brænde mig, det kunne jeg ikke på den gamle. Pt. er CPU'en 40,7 grader C :)
Gravatar #13 - pulven
24. jun. 2005 05:23
#1 Jeg kondolerer. Det må være hårdt.

hmm.. jeg har kun været udsat for et par nedsmeltninger.. så skiftede jeg til deskstar.. og nu virker.. det hele????

!

Jeg forstår det virkelig ikke.
Gravatar #14 - pulven
24. jun. 2005 15:44
haha, skæbnens ironi... min laptops batteri gav netop op. :'(
Gravatar #15 - SKREWZ
24. jun. 2005 16:22
#14 -- O.k., owned. Syvnitretten, btw.
Gravatar #16 - TullejR
29. jun. 2005 23:37
#2:

heh, jeg har så kun 1 stk. WS og 1 stk. server, da mit grafikkort døde måtte jeg installere X og XFCE på en 450MHz pc og leve med den i det tidsrum det nu tog at skaffe et nyt grafikkort.. =/

XFCE var ellers dejligt hurtigt, firefox startede endda hurtigere på den end på XP på min 2400+ :)

længe leve linux.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login