mboost-dp1
SAY NR. 1!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Så fik jeg det vidst til at passe alligevel - på trods af Janes skamløse forsøg på at ødelægge det. :-)
(Godt min chef ikke ved hvad jeg laver.)
(Godt min chef ikke ved hvad jeg laver.)
Så spiller jeg selv...
Min --- den har 3 ---, 3 --- har min ---. Og har den ej 3 ---, så er det ej min ---.
Min --- den har 3 ---, 3 --- har min ---. Og har den ej 3 ---, så er det ej min ---.
I forgårs var jeg ved at forklare en pige om vores internationale sammenslutning af nørder, der har det som ophøjet mål at sørge for, at hver gang en computerdebil bruger sætter sig foran en maskine, så virker lortet ikke. Det var i forbindelse med hendes hotmail, som ikke ville lade hende komme videre.. Doh!
Heh.
Hun er nu lyshåret. Men okay - hun er sikkert bedre til at passe børn og lave med end jeg er (hun er pædagog). Jeg kender mine begrænsninger.
Børnene har det som regel meget sjovt, når jeg passer dem, men forældrene er ind imellem trætte af at vaske tøj bagefter...
Der er da ikke noget i vejen med at være lyshåret - en golden retriever er da en klog hund...
Hun er nu lyshåret. Men okay - hun er sikkert bedre til at passe børn og lave med end jeg er (hun er pædagog). Jeg kender mine begrænsninger.
Børnene har det som regel meget sjovt, når jeg passer dem, men forældrene er ind imellem trætte af at vaske tøj bagefter...
Der er da ikke noget i vejen med at være lyshåret - en golden retriever er da en klog hund...
Trådte jeg på nogen da jeg nogen, da jeg nævnte det med hunden? (er du lyshåret?)
btw: Med denne hastighed når vi da aldrig 310...
btw: Med denne hastighed når vi da aldrig 310...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.