mboost-dp1
Se det her!
Et klip med af en person der bliver sendt i trance - og får sig en overraskelse når han vågner. Vil ikke afsløre for meget, men fuck hvor er det vildt hvis det er uden skuespil!
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=2349
(indeholder ikke sex, død eller lignende slemme slemme ting)
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=2349
(indeholder ikke sex, død eller lignende slemme slemme ting)
Hvis det ikke er skuespil, så er det fanengalemig skræmmende!
Godtnok er vi vel alle klar over, at vi kan påvirkes, via TV og Computer, men tænk på de fulde konsekvenser, hvis dette blev brugt ude i "den virkelige verden"!
Nu er det ikke fordi jeg er så overkedelig, at jeg ikke kan se det mor(d)somme i det, for det kan jeg absolut, og det får mig til at tænkt på en børnebog af Gillian Rubinstein. Der må være andre end mig, der har læse Rummets dæmoner og Rum-labyrinten, og den her bragte minderne frem, om den første bog som jeg (frivilligt) læste, selvom den ikke havde et lille nummer på ryggen :)
Godtnok er vi vel alle klar over, at vi kan påvirkes, via TV og Computer, men tænk på de fulde konsekvenser, hvis dette blev brugt ude i "den virkelige verden"!
Nu er det ikke fordi jeg er så overkedelig, at jeg ikke kan se det mor(d)somme i det, for det kan jeg absolut, og det får mig til at tænkt på en børnebog af Gillian Rubinstein. Der må være andre end mig, der har læse Rummets dæmoner og Rum-labyrinten, og den her bragte minderne frem, om den første bog som jeg (frivilligt) læste, selvom den ikke havde et lille nummer på ryggen :)
Det virker vistnok ved at man bliver bragt i en trance - af en kombination af de der flashes og den måde spillet er designet / tegnet på.. Ved ikke så meget om det tho.. Nogen der kender noget til det? Eller ved om det er ægte?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund