mboost-dp1
sex chock på togstation. Mand i korset stak cola flaske op i numsen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Altså stak han den op i sin egen numse?
Hvad er problemet i det? Må han da selv om.. Jeg tænker mere på, om det var en 0.25L eller 2L flaske.. og så på den stakkels pantdreng som snart får en god overraskelse..
Hvad er problemet i det? Må han da selv om.. Jeg tænker mere på, om det var en 0.25L eller 2L flaske.. og så på den stakkels pantdreng som snart får en god overraskelse..
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1592449.ece skrev:at det var en etnisk nordmand, der stod bag begge ugerninger - måske alene - måske med sammensvorne.
var det dig fjols?
fjols (3) skrev:Var det dig selv der gjorde det Mamad?
ja... next
Mamad (moveax1ret) (4) skrev:#3
var det dig fjols?
ja... next
Mamad (moveax1ret) (1) skrev:http://lokalavisen.dk/sex-chok-paa-togstation-mand-i-korset-stak-cola-flaske-op-i-numsen-/20110805/artikler/110809641/1265?ref=eblister112
Skræmmende.. jeg har først fundet artiklen om det samme på EB
Postede den i HMM tråden med teksten "MAMAD, HAR VI IKKE TALT OM DET"
og så havde du en tråd her..
Cool story
MiniatureZeus (2) skrev:Jeg tænker mere på, om det var en 0.25L eller 2L flaske.. og så på den stakkels pantdreng som snart får en god overraskelse..
Jeg håber at det var en glasflaske - de er lidt nemmere at få op går jeg ud fra, da der ikke er en lige så markant krave på halsen.
Alrekr (7) skrev:Jeg håber at det var en glasflaske - de er lidt nemmere at få op går jeg ud fra, da der ikke er en lige så markant krave på halsen.
Glaskrukke?
Thoroughbreed (9) skrev:Glaskrukke?
Jeg nåede at klikke før jeg så hvad der blev linket til. Jeg nåede så også at lukke for fanebladet inden siden blev læst. Thank God!
Jeg forstår ikke at folk ikke kan finde ud af at løbe efter manden. Det må være noget der er gået tabt i evolutionen.
For helvede, tag da et billede. Du har 3 telefoner på dig, et digitalkamera i jakkelommen og et videokamera i tasken. Brug et af dem. Løb efter manden. Vælt ham. Kig ordentligt på ham. Spark flasken endnu længere op. Skriv hans nummerplade ned. Eller stelnummer på cyklen... Hvor svært kan det være at få fat i sådan en gut? Gør dog noget, i stedet for at spille offer.
For helvede, tag da et billede. Du har 3 telefoner på dig, et digitalkamera i jakkelommen og et videokamera i tasken. Brug et af dem. Løb efter manden. Vælt ham. Kig ordentligt på ham. Spark flasken endnu længere op. Skriv hans nummerplade ned. Eller stelnummer på cyklen... Hvor svært kan det være at få fat i sådan en gut? Gør dog noget, i stedet for at spille offer.
Hvorfor ventede de ikke bare på skade stuen for at se om han kom der i stedet?? ville da have været en mulighed.
#11 hvem har ikke set den?? tror da alle har fået den vist minimum 1 gang
#11 hvem har ikke set den?? tror da alle har fået den vist minimum 1 gang
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.