mboost-dp1
SHG døde?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nu har jeg skrevet til dem, ringet til dem og råbt af dem, og de reagere slet ikke?
Bestilte nogle ram i går kl 11 som var på lager. Fik bestillingsbekræftelse med det samme og kunne se de var igang med at pakke dem ved en 13 tiden. Fint nok, de bliver nok sendt i efter middag.. Men næ nej, sådan gik det ikke, for her til morgen undrede det mig, at jeg ikke havde fået en "din ordre er afsendt"-mail, så tjekkede lige deres side igen, og sørme så om de ikke stadigvæk var igang med at pakke de stakkels ram ned?
Nå, det kan jo være at det er Mahmoud-uden-arme der er på arbejde i dag, og så er det jo forståeligt nok at det går lidt sløvt. Ved en 12 tiden i dag blev jeg så lidt utålmodig igen, så besluttede at sende en mail til dem, da deres livechat var offline. Fik hurtigt en standard besked tilbage om at de ville besvarer den så hurtigt som de overhovedet kunne. Fair nok, der går vel en 10-20 minutter ligesom det plejer med SHG.. Men næ nej, nu 1,5 time siden har de stadig ikke svaret. Jeg tænker, det kan jo være at mahmoud-uden-arme også er ham der skal besvare emails, og så er det jo egentlig meget fair at de er lidt langsomme, men jeg ville alligevel gerne vide, om jeg skulle finde et andet sted at få mine klodser fra, så griber telefonen og ringer op, men nææ nej! Der er da optaget! Fair nok, gir dem 5 minutter og prøver igen.. stadig optaget.. Prøver igen, og der er stadig optaget!? Ikke engang en lunken telefonsvarer eller noget, bare en optaget tone!
(tl;dr)Så, er SHG stedt til hvile eller har de bare (endnu..?) en sløv dag?
Bestilte nogle ram i går kl 11 som var på lager. Fik bestillingsbekræftelse med det samme og kunne se de var igang med at pakke dem ved en 13 tiden. Fint nok, de bliver nok sendt i efter middag.. Men næ nej, sådan gik det ikke, for her til morgen undrede det mig, at jeg ikke havde fået en "din ordre er afsendt"-mail, så tjekkede lige deres side igen, og sørme så om de ikke stadigvæk var igang med at pakke de stakkels ram ned?
Nå, det kan jo være at det er Mahmoud-uden-arme der er på arbejde i dag, og så er det jo forståeligt nok at det går lidt sløvt. Ved en 12 tiden i dag blev jeg så lidt utålmodig igen, så besluttede at sende en mail til dem, da deres livechat var offline. Fik hurtigt en standard besked tilbage om at de ville besvarer den så hurtigt som de overhovedet kunne. Fair nok, der går vel en 10-20 minutter ligesom det plejer med SHG.. Men næ nej, nu 1,5 time siden har de stadig ikke svaret. Jeg tænker, det kan jo være at mahmoud-uden-arme også er ham der skal besvare emails, og så er det jo egentlig meget fair at de er lidt langsomme, men jeg ville alligevel gerne vide, om jeg skulle finde et andet sted at få mine klodser fra, så griber telefonen og ringer op, men nææ nej! Der er da optaget! Fair nok, gir dem 5 minutter og prøver igen.. stadig optaget.. Prøver igen, og der er stadig optaget!? Ikke engang en lunken telefonsvarer eller noget, bare en optaget tone!
(tl;dr)Så, er SHG stedt til hvile eller har de bare (endnu..?) en sløv dag?
Det virker ret mærkeligt at du for en optaget tone, jeg plager altid at komme i gennem til deres telefon ting, så man kan vælge hvad det omhandler.
Har lige prøvet at ring til dem og jeg kom igennem til deres telefon dele hvor du kan vælge.
Sikker på du har brugt det rigtig nummer?
Har lige prøvet at ring til dem og jeg kom igennem til deres telefon dele hvor du kan vælge.
Sikker på du har brugt det rigtig nummer?
De sendte nogle RAM og en processor til mig i går (der er kommet ind ad døren i dag), så helt døde er de vel ikke. Resten er godt nok ikke kommet, så det kan være det er Mahmoud-uden-armes ansvar at holde styr på det.
EDIT: Hvilket logistikcenter skulle du få det fra? Kan se det jeg mangler er fra center 2
EDIT: Hvilket logistikcenter skulle du få det fra? Kan se det jeg mangler er fra center 2
BurningShadow (11) skrev:#10
Kunne han ikke bare svare dig i telefonen, så han slap for at skrive med tæerne?
Nej, åbenbart ikke.. Han ville undersøge det i stedet for..
Nå, så blev den afsendt, så helt døde er de da ikke... Håber jeg bare det er maxi brev, så den kommer rundt imorgen..
MiniatureZeus (19) skrev:Nå, så blev den afsendt, så helt døde er de da ikke... Håber jeg bare det er maxi brev, så den kommer rundt imorgen..
Post Danmark har altså stadig dag-til-dag levering, også på pakker. Hvis jeg var dig ville jeg desuden hellere have at det var en pakke, og så sørge for at hvis jeg boede i en opgang, at dørtelefonen virker, og at døren ikke er låst som standard.
Makey (20) skrev:Post Danmark har altså stadig dag-til-dag levering, også på pakker. Hvis jeg var dig ville jeg desuden hellere have at det var en pakke, og så sørge for at hvis jeg boede i en opgang, at dørtelefonen virker, og at døren ikke er låst som standard.
Der er da ikke pakke omlevering om lørdagen?
Desuden, hvis man har en dørtelefon, så er døren vel altid låst?
Vi er dog så "heldige" i vores bygning, at hvis du trykker på dørtelefonen til st.th, så går den ca. hver anden gang til os, 1.tv..
Selvom viceværten forsikre at det kan umuligt lade sig gøre!
MiniatureZeus (21) skrev:Der er da ikke pakke omlevering om lørdagen?
Lørdagsomdeling eksisterer vist stadig, men det koster ekstra.
MiniatureZeus (21) skrev:
Desuden, hvis man har en dørtelefon, så er døren vel altid låst?
Ikke nødvendigvis. Vores dørlås er tidsindstillet og er åben imellem 6.00 og 19.00, og jeg tvivler på, at det kun er vores der kan tidsindstilles ;-)
Ok, smart.. Har jeg aldrig oplevet når jeg har været ude med mad i de københavnske gader...
Men hvis det er maxibrev, så er der vel en chance for at de smider den op på cyklen og tager den med?
Men hvis det er maxibrev, så er der vel en chance for at de smider den op på cyklen og tager den med?
MiniatureZeus (23) skrev:Ok, smart.. Har jeg aldrig oplevet når jeg har været ude med mad i de københavnske gader...
Det fungerer rigtig godt, men jeg tror også det primært blev lavet for at gøre folk trygge om natten. Med en placering lige ved siden af Blå Kors' Varmestue i Herning var der tidligere besøg af lidt skæve eksistenser der brugte opgangene til lidt af hvert efter mørkets frembrud.
Ved at der er låst op i dagtimerne er også med til at sikre, at der ikke er alt for mange nøgler / nøglebrikker ude til avisbude, postbude m.v. hvilket er ret rart når der lige er blevet brugt på den anden side af 100K på et nyt låsesystem ;-)
MiniatureZeus (23) skrev:
Ja, det burde de gøre, men jeg tvivler egentlig på, at SHG sender RAM med maxibrev. Muligheden forelægger selvfølgelig hvis du ikke har modtaget et T&T nummer.
hgul (24) skrev:MiniatureZeus (23) skrev:
Ja, det burde de gøre, men jeg tvivler egentlig på, at SHG sender RAM med maxibrev. Muligheden forelægger selvfølgelig hvis du ikke har modtaget et T&T nummer.
Har fået et T&T, der er bare ikke registreret noget endnu, så bliver nok først mandag..
Da jeg var lørdagsomdeler for post danmark, der kørte jeg skam også med pakker, ikke de helt store, men de små og mellem.
Jeg ved så ikke om det er noget, der er blevet betalt for, men tvivler, da modtagerne altid var overraskede over at få en pakke på en lørdag!
Det skal siges at det var som landpost i bil.. Ved ikke hvordan det fungerer i storbyerne.
Jeg ved så ikke om det er noget, der er blevet betalt for, men tvivler, da modtagerne altid var overraskede over at få en pakke på en lørdag!
Det skal siges at det var som landpost i bil.. Ved ikke hvordan det fungerer i storbyerne.
Det afgørende er nok; hvornår var det? De har en kedelig vane med at forringe servicen, med jævne mellemrum, og ofte i forbindelse med at de hæver prisen...
Det afgørende er nok; hvornår var det? De har en kedelig vane med at forringe servicen, med jævne mellemrum, og ofte i forbindelse med at de hæver prisen...
Nå den kom ikke idag.. Tilgengæld fik er Rock Band 3 igennem GameScribe, hvilket jeg bestilte igår kl. 19.30, så det er da i hvert fald effektivt..
Husk at gøre brug af muligheden for at bedømme handlens forløb. De skulle nødig få den tanke, at de kan tillade sig at slacke sådan fremover.
Arbejdede der indtil oktober sidste år. (:
Jeg ved ikke om vores service blev forringet dengang, jeg mærkede i hvert fald hverken et fald i antal af pakker, eller en stigning i antallet af klager, i det år jeg arbejdede der.
(der var kun 2 klager, og det var fra en gammel dame der havde fået asfalteret sin 300 meter lange indkørsel.. Og til mit forsvar var det 30 km/t skilt groet til med alle mulige ting!)
Arbejdede der indtil oktober sidste år. (:
Jeg ved ikke om vores service blev forringet dengang, jeg mærkede i hvert fald hverken et fald i antal af pakker, eller en stigning i antallet af klager, i det år jeg arbejdede der.
(der var kun 2 klager, og det var fra en gammel dame der havde fået asfalteret sin 300 meter lange indkørsel.. Og til mit forsvar var det 30 km/t skilt groet til med alle mulige ting!)
MiniatureZeus (21) skrev:Desuden, hvis man har en dørtelefon, så er døren vel altid låst?
Mange systemer har en knap med en pære på, et tryk på denne låser oftest døren op (i dagtimerne i det mindste).
Andet interessant:
Landpost kører også med pakker lørdag (leftovers fra om fredagen).
Der er normalt ikke pakkeomdeling lørdag i byerne, men det sker.
Det er muligt at tilkøbe lørdagsomdeling på pakker.
Maxibreve bliver til tider bragt ud med pakkebudet hvis de er store/uhandy (plakater i rør, meget store flade forsendelser, kæmpe firkantede kasser).
Det er muligt at få besøg af op til 5 forskellige postbude på en dag hvis man har virksomhed på sin adresse: Det almindelige postbud, pakkebudet, erhvervspakkebudet, værdi-forsendelser, afpostning (dem der henter post hos virksomheder). Dog højst usandsynligt da man de fleste steder godt kan finde ud af at kombinere tingene, men reelt set er det adskilte bude.
Post Danmark er den eneste danske virksomhed der har fået medhold i retten efter at have fyret en medarbejder grundet vedkommendes opførsel uden for arbejdstiden (uden at denne havde overtrådt loven). Kender ikke den fulde historie men manden havde været i byen og opført sig ueksemplarisk og man mente ikke at man kunne have typer som denne ansat i et tillidshverv.
Post Danmark udbringer ikke længere deres egen fagforenings medlemsblad (3F). Det gør Bladkompagniet. Deres kvalitet (hvor de ligger forsendelser etc.) er det der i øjeblikket skaber flest klager (som ender hos PostDK og deres bude -_-).
Serviceniveauet er det samme som hidtil, B-post leveres stadig dag-til-dag (men nedprioteres når der pres på).
Den bedste måde at sikre sig at man får post hver dag på er at modtage en avis/et dagblag da disse SKAL ud hver dag (der er jo ikke meget ide i at få aviserne dagen efter de udkom).
Er ikke sikker på at jeg må kommentere på postmængden (det hører nok på et eller andet punkt under tavshedspligt), men i kan jo selv regne lidt på det når priserne er steget og markedet er libereret. Alt anden information kan man sagtens selv regne sig frem til.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.