mboost-dp1

Sick Brother modsigelse?

Gå til bund
Gravatar #1 - Bindestreg
1. okt. 2003 19:21
I en eller anden rekvalme for 24 timers Sick Brother: "bla bla se uredigeret klip bla lba.. Lidt senere: bla bla directors cut bla bla.."

!?!?!?

wtf?? er det ik en modsigelse?
Gravatar #2 - <3Thinkpads
1. okt. 2003 19:31
#1:
Sådan er konceptet, lamt og latterligt.. Realty Tv er faktisk lort der bliver sent i primetime
Gravatar #3 - Bindestreg
1. okt. 2003 19:41
I den rekvalme var det vist noget med at kunne se det 24/7... Folk der køber der l0rt har sgu ikke noget liv!
Gravatar #4 - goof78
2. okt. 2003 07:03

Altid så saglig argumenterende du er, hva'?

Hvad med lidt underbyggelse af dine udtalelser, og forklaring på hvorfor DU syntes det er: "lamt og latterligt.", og "lort der bliver sent i primetime"?
Syntes det er en smule beundringsværdigt at så mange seere er af modsatte mening som dig, siden de tænder for tv, for at se netop de shows.

Personligt ser jeg det selv, og er ikke flov over det. Det er lidt af samme grund som jeg ofte følger jer herinde, for at se hvordan i reagerer når folk modsiger jer, eller hvordan i tuder når jeres meninger bliver manet i jorden, fordi andres facts er noget mere "sandfærdige".

Men forklar dig lige, tak;)
Gravatar #5 - Kisbye
2. okt. 2003 20:17

Åbenbart ikke -->
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=...

Jeg syntes bare det er kedeligt, længere er den ikke.
Gravatar #6 - <3Thinkpads
2. okt. 2003 21:50
#4:
Undskyld jeg ikke lige har svaret:)

Men det er en holding jeg har om den slags programmer, det sammen med Robinson..!

Du nævner at mange ser det, men gør det programmet godt? Jeg kan jo ikke argumentere for at det er latterligt, fordi det er en smagssag.

De sætter 12(?) mennesker ind i et hus, giver dem sprut og opgaver det har den funktion at skabbe konflikter mellem folk. Og bagefter klipper de det sammen hvis det ikke gik efter hensigten. Jeg mener helt seriøst at TvDK & Tv3 binder folk og røvpuler dem.

Jeg synes da heller ikke du skal være "flov" over at se det, det synes det er fint hvis du kan lide den slags. Jeg bryder mig bare ikke om det..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login