mboost-dp1

single-club.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - emil fra sygiroen.dk
22. jul. 2003 06:12
Hej alle,

Så er den gal igen! Nu har jeg sq fundet ud af at jeg vil lave en lille club for singler.

Jeg vil høre jer forskellige hvad i syntes der skal være på sådan en side og hvordan at den skal se ud...

Jeg gidder ikke høre på en flok små unger der ikke engang har fået hår mellem benene at den er pisse grim... Der er bare ikke gjordt så meget ud af den endnu...

Kom med nogle saglige indlæg eller lad være med at skrive!

/Emil
Gravatar #2 - west
22. jul. 2003 06:37
Hehe, du er sq for sent ude mester, vi har allerede en single club ..:
newz.dk - "nyheder for rigtige nørder".

Nå .. ikke ?

Well.
Så vil jeg da lægge ud med at spørge om hvor indholdet på din side mon gemmer sig ....... eller gik det tabt i design processen ? :)
Gravatar #3 - emil fra sygiroen.dk
22. jul. 2003 06:39
Indhold.... Hmmm, skal der også være det? Jeg spørger jo netop om hvad indholder skal være? Hvad syntes i forskellige på newz.dk????

/Emil
#4 - 22. jul. 2003 06:58
Muh....det var alligevel en svær en!

JEG synes, at der skal være kontrol med antallet af brugere på single-club.dk, så der er x antal piger i forhold til x antal drenge. F.eks. hvis der er 20 piger meldt til som brugere, lukker siden ned for mere end 3 nye fyre ;-) Altså cirka et målestoksforhold på 1/6 - DET KA' VI LI EMIL :-)

Glæder mig til at være konge på din scoreside!!!!

Mvh. Flemming Fedtsvulst
Gravatar #5 - seahawk
22. jul. 2003 07:37
1. Find en grafiker/designer! :)
2. Sæt doctype/encoding på dit dokument
3. http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww... - ret de fejl! :)

Det er på ingen måde flamebait, men det er fjollet som forretningsmand at udelukke potentielle kunder når arbejdsindsatsen for at ens website virke alle steder er minimal! :)
Gravatar #6 - RedCalf
22. jul. 2003 08:39
jeg vil bare henvise til denne tråd. Her står der hvad en god hjemmeside skal overholde. Herefter kan du jo se på en af de utallige dating sites som eksistere f.x. Dating.dk... de var jo nok gået nedenom og hjem hvis de ikke tilbød det som folk efterspøger.

Layout og funktionalitet er alt for den type sites.
Gravatar #7 - emil fra sygiroen.dk
22. jul. 2003 09:26
Jeg er ikke forretningsdrivende! Og jeg er nu entilg ret ligeglad med om folk der bruger 3parts browsere kan se hvad det skal forestille ;-)
Den virker fint under de udbredte browsere (MS IE, Netscape og mozilla) så jeg ser ingen grundt til yderligere hovedpine over det...

Jeg er klar over at design og funktionalitet betyder alt! Den tråd du henviser til er ikke specielt intressandt da der ikke bliver snakket om hvad godt design er! Det eneste der bliver snakket om er at jeg skal hoppe i havnen osv. Det skal ikke forståes som et dating sted som sådan... Mere et sted hvor man kan sludre løst om div. ting... Ud over det syntes jeg ikke at folk som allerede har forhold går ind på sådanne sider da man skulle mene at de allerede har rigeligt at se til...

-------------

Nok om det... Hvad er vigtigt??? Er det at man kan have sin egen profil og sende post til hianden??? Det er det der er intressandt... Ikke om den overholder den ene eller den anden standart...

/Emil
Gravatar #8 - RedCalf
22. jul. 2003 09:33
#7 - brug din scroll og find indlæg #40
Gravatar #9 - RedCalf
22. jul. 2003 09:45
[offtopic] arg pis nu timede min ret indlæg ud igen [/offtopic]

Det vitigste i første omgang er jo nok man kan oprette en profil og kan søge i de andres
Gravatar #10 - DUdsen
22. jul. 2003 15:08
Vell som #4 er inde på en eller anden from for kønsdiskrimination der sikre en køsnfordeling der ikke er 90% mænd og 10% piger. med mindre 90% af de deltagende mænd er til mænd.

Og mht til chat verden har ikke brug for endnu et elendigt webchat system gør nu det rigtige og henvis til en irc kanal du kan evt lave/finde et interface til denne der kører i en browser.

#5 den slags er vist helt uden for scoped af denne tråd det er kun krierierne for at kunne kalde det en hjemmeside.

Design messig så kig på dating.dk og gør det modsatte.
Verden har ikke brug for endnu en bloeted side. Husk på følgende sætning "Keep It Simple Stupid"
læs http://www.vertikal.dk/ og [url=hhhp://www.useit.com]www.useit.com[/url]

Og det sidste og det vigtigtste aktive admin's, mindst 4 men ikke flere end at DU har overblik oer hvem og hvordan alle admin's opfører sig.
Og nå ja er markedsførigns budget på et par mio til radiospots så der kommer brugere på sitet eller er det spildt arbejde.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login