mboost-dp1
Sjov Med Telmore
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej,
lige lidt underholdning, før weekenden kommer rigtigt igang. Kun "for os" med telmroe-abonnement.
Prøv at gå ind på www.telmore.dk.
Log ind med dit brugernavn / adgangskode.
Lig mærke til "Logget ind som" i øverste højre hjørne af skærmen.
Klik nu rundt på forskellige links på deres website.
Hvor mange forskellige navne kan du "være logget ind som"... jeg har nået 3, ud over mit eget navn.
lige lidt underholdning, før weekenden kommer rigtigt igang. Kun "for os" med telmroe-abonnement.
Prøv at gå ind på www.telmore.dk.
Log ind med dit brugernavn / adgangskode.
Lig mærke til "Logget ind som" i øverste højre hjørne af skærmen.
Klik nu rundt på forskellige links på deres website.
Hvor mange forskellige navne kan du "være logget ind som"... jeg har nået 3, ud over mit eget navn.
tazimn (7) skrev:Er det kun navnet der skifter eller skifter telefonnummeret også?
Hos mig, skiftede både navn og telefonnummer.
fjols (16) skrev:Too late.
Desuden så synes jeg da bestemt de skal have en chance for at rette deres fejl istedet for bare at gå direkte til medierne.Telmore.dk skrev:Tak for din e-mail
Vi vender så vidt muligt tilbage til dig inden for 24 timer.
Med venlig hilsen
TELMORE - Kundeservice
Ja ja, men for the lulz...
Telmore skrev:Hej Juan Carlos af Spanien
Tak for din mail.
Vi er klar over denne fejl, den skulle dog være blevet rettet nu. Har du mulighed for at tjekke dette?
Lad mig høre fra dig.
Jeg kan ikke fremprovokere den mere.
Telmore skrev:Jeg er bekendt med denne fejl. Det der hjælper er at lukke alle internetsider ned, og så åbne en, hvor du går ind på Google.dk. Når du er der inden, skal du ind og slette dine cookies. Når de er slettet, skal du slukke og tænde din computer, og så vil fejlen være væk.
Fejlen er kommet i forbindelse med at vi har lavet ændringer på vores hjemmeside. Jeg beklager meget.
Telmore Kundeservice skrev:Hej Daniel,
Løsningen er simpel:
1. Sluk skærmen! OG KUN SKÆRMEN..
2. Tænd skærmen igen..
3. Tryk på start og derefter log af.
4. Log på igen.
5. Sluk computeren.
6. Træk alle stik ud af computeren.
7. Nu skal den stå i minimum 5 timer og "resette"..
8. Efter de 5 timer, kan du starte den op igen.
Vi beklager selvfølgelig meget, men det skyldes at vi har fået ansat en ny supporter der kom fra Fullrate, Henrik hedder han. Vældig flink.
Jeg skulle hilse jer alle på newz.dk
Mvh. Stine, Telmore Kundeservice
TELMORE - Info to me 12:35 PM (1 hour ago)wtf!
Hej Rune
Jeg vil sende informationer videre til rette vedkomne men tak for forslaget.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at klikke ”Besvar” på denne mail uden at slette noget af indholdet.
Med venlig hilsen
Martin R.
Kundeservice
Du er også meget velkommen til at besøge www.telmore.dk eller kontakte TELMORE kundeservice på tlf. 7021 8900.
Find os på Facebook og Twitter.
tazimn (30) skrev:Er jeg den eneste hvor et login ikke længere resulterer i at mit navn og nummer står øverst på siden? Det ser ud som om jeg ikke længere er logget ind..
Nej... De har da vidst deploymentfest idag :-)
Skulle man tro.Cloud02 (34) skrev:#33
er DOS ikke standard-OS hos lavprisselskaberne?
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Kategor...tazimn (27) skrev:DET ER OG BLIVER ET MEME!!
Tilføj den.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.