mboost-dp1
Skat
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
XorpiZ (7) skrev:Hånter (2) skrev:Det kommer vel an på hvad du stilede efter?
Men jeg skal have ca. 3K tilbage, hvilket passer ret godt, da jeg statte min indkomst et par tusinde over det jeg regnede med at tjene :)
Det er vel kun hvis du skifter beskatningsniveau, at det spiller ind.
Jeg kan også kun se, at det går den anden vej, nemlig at han skal betale skat tilbage, da han ved at sætte indkomsten op hæver sit beskæftigelsesfradrag, hvilket han efterfølgende skal betale tilbage.
De ønsker en ekstra-donation på 1904 (tror jeg, det er et par dage siden jeg checkede det), men det kan jo nå at ændre sig endnu.
Sidste år skulle jeg have over 7K tilbage. De udbetalte dem, hvorefter de fortrød, og besluttede sig for at de gerne ville have hovedparten af dem tilbage igen...
Sidste år skulle jeg have over 7K tilbage. De udbetalte dem, hvorefter de fortrød, og besluttede sig for at de gerne ville have hovedparten af dem tilbage igen...
Spiderboy (21) skrev:Magten (18) skrev:14.262 kr tilbage..
Forkert trækprocent de første 4 måneder sidste år gjorde udslaget.
Jeg har opdaget, at jeg havde forkert trækprocent hele 2011, så jeg får også 5-cifret beløb tilbage.
I was like "Holy fuck!"
Med 99.999,00 kroner kan du også betale for kynz for resten af newz.dk's levetid.
gik fra små 3000kr restskat til at skulle have 238kr tilbage efter at have rettet mit kørselsfradrag.
JEg er forresten nødt til atlinke den her http://heltnormalt.dk/rydforsiden/2012/03/05
jeg får ~200 kr tilbage. Jeg undrer mig lidt, da jeg kun har fået SU og lidt løn fra økonomiministeriet (hvis jeg husker rigtigt) for lidt undervisning jeg lavede for knap et år siden.
Windcape (31) skrev:Jamen, det er jo alligevel imponerede at den kan være forkert, når det er STATEN SELV, der har udbetalt pengene!
Det er stadig dit ansvar, at beløbene på din forskuds- og årsopgørelse er korrekt. Det er ikke din arbejdsgiver (i det her tilfælde staten), der skal sørge for det.
Kriteriet for at "være god" til at lave sin skat må jo være at den balancerer.
Det har dog ikke været muligt at indberette det hele på forhånd i 2011, f.eks. det nye "håndværkerfradrag", som ikke indgår i forskudsopgørelsen.
Mange har også variable renter, som ikke kan indberettes korrekt før året er omme og renten er blevet tilskrevet.
Det er derfor en umulig opgave for stort set alle som ejer et hus.
Det har dog ikke været muligt at indberette det hele på forhånd i 2011, f.eks. det nye "håndværkerfradrag", som ikke indgår i forskudsopgørelsen.
Mange har også variable renter, som ikke kan indberettes korrekt før året er omme og renten er blevet tilskrevet.
Det er derfor en umulig opgave for stort set alle som ejer et hus.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.