mboost-dp1

skivsamling

Gå til bund
Gravatar #1 - Yasw
3. maj 2003 11:43
Jeg synes lige jeg vil gøre opmærksom på denne (interessante) side, hvor man kan indtaste sin CD-, DVD- eller hvad man nu har for en samling. Dog er den nok rettet med henblik på en CD samling.

Så har man lige et fikst link man kan smidde rundt med, når man vil blære sig med sin samling.

Det er egentlig en svensk side, men de har lavet en engelsk oversættelse. Skriv jer ind her:
http://english.skivsamling.nu/

Skal da også lige linke til min egen samling jo ;)
http://english.skivsamling.nu/show.pl?id=21037
Gravatar #2 - west
5. jun. 2003 19:45
LOL ... så hvor stor en %-del af din smling står ikke listet der ?

Jeg har da i hvert fald et par plader som _aldrig_ ville få lov til at komme i nærheden af sådan en side.

Jaja, vi har vel alle været børn engang. .. ;)
Gravatar #3 - west
5. jun. 2003 19:47
How do I do it?

Easy. Sooo very easy. First you choose to "become a collector..." Then you enter all essential stuff like your name and what password you want to use when updating your collection etc.

Then you enter all your records.

Then it's done.

Then you show all your records for everyone you know and link from your own homepage.

Then they will want to borrow all your records or laugh at the skeletons in your closet. "Was that really Alphaville i saw there? :)"

Heheh ;P
Gravatar #4 - Yasw
5. jun. 2003 21:20
#2 - Alt jeg har står der. Selvfølgelig ikke alle de lovlige kopier, men ellers er alt der. Hvor skulle noget ikke få lov til at komme ind sådant et sted? Forstår sgu ikke helt hvad du mener.
Gravatar #5 - west
6. jun. 2003 12:42
Yasw - Læs 3'eren igen ;)
Gravatar #6 - Yasw
6. jun. 2003 14:35
#5 - Er der da noget du synes jeg burde skamme mig over?
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
6. jun. 2003 19:44
Hmm, tror jeg vil lave sådan en side, bare hvor man kan skrive sine MP3'er (og ogg) filer ind, også vil jeg sælge informationerne til AntiPiratGruppen uden folk vidste det...

Kunne jeg nok godt tjene en 20 på eller noget...
Gravatar #8 - Yasw
6. jun. 2003 20:14
#7 - Der er da allerede masser der publiserer deres winamp generede playlister. Prøv bare at tag en google, så kommer der mange.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login