mboost-dp1
SMS fra pædofil
#1 -
25. jan. 2004 12:33
Hej. Jeg har fået en sms med følgende tekst:
Hvor gammel er du hvilket køn er du
Afsender: 28871277. Sendt: 14. januar 2004 kl. 18:37:28
Hvor kan man anmelde en sådan sms, som jeg mener tydeligt henvender sig til børn ?
Hvor gammel er du hvilket køn er du
Afsender: 28871277. Sendt: 14. januar 2004 kl. 18:37:28
Hvor kan man anmelde en sådan sms, som jeg mener tydeligt henvender sig til børn ?
#1 Hvis du nogen sinde har chattet på en af mainstram kulturens Chat forummer ville du vide at det er en meget normal åbnings bemærkning for folk i alle aldre, det er simpelt hen en almindelig frase i net jargonen, Jeg ville ikke drage den samme konklusion med det samme, sandsynligheden for at afsenderen er en 14årig pige der har tastet forkert nummer er IMHO en langt mere sandsynlig forklaring på den besked.
Husk på at enhver tv kanal med respekt for sig selv har et par SMS chat kanaler baseret på SMS og der findes et utal af "SMS-flirt/netdating" tjænester.
Husk på at enhver tv kanal med respekt for sig selv har et par SMS chat kanaler baseret på SMS og der findes et utal af "SMS-flirt/netdating" tjænester.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund