mboost-dp1
Søger tegneserie om oliesheik
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
@ #13
Well there's your problem...
TB gemmer al data på SD kortet (eftersom at den interne hukommelse bliver slettet i forbindelse med flash af ROM. Der er ikke så mange andre steder den kan gemme data)..
Så hvis du wiper SD-kortet, så sletter du den gemte data..
(Med mindre du har sat TB op til at gemme data på din dropbox konto...)
Forresten, Chewy - så flashede jeg min GNex, men den gemte fandeme ikke det spil der -.-
Jeg wipede godt nok også sd kortet, men uanset hvad burde TB vel have gemt alt relevant data?
Well there's your problem...
TB gemmer al data på SD kortet (eftersom at den interne hukommelse bliver slettet i forbindelse med flash af ROM. Der er ikke så mange andre steder den kan gemme data)..
Så hvis du wiper SD-kortet, så sletter du den gemte data..
(Med mindre du har sat TB op til at gemme data på din dropbox konto...)
Hvad har jeg nu gjort? o_O
BetaLyte (13) skrev:Uanset hvad burde TB vel have gemt alt relevant data
Chewy (14) skrev:TB gemmer al data
Chewy (14) skrev:du har sat TB op til at gemme data
#15 - Du har altid gjort et eller andet, og det ved du godt selv! Hvorfor spørger du overhovedet?!
Jaja, men nej nej - jeg har selvfølgelig overført alle backups'ne til en computer først, før jeg wipede.
Og den har da også sagtens kunne finde ud af at gendanne alle andre apps ordenligt. Så vidt jeg har lagt mærke til anyways.
Men det er bare underligt - især når det virkede for dig.
Jaja, men nej nej - jeg har selvfølgelig overført alle backups'ne til en computer først, før jeg wipede.
Og den har da også sagtens kunne finde ud af at gendanne alle andre apps ordenligt. Så vidt jeg har lagt mærke til anyways.
Men det er bare underligt - især når det virkede for dig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.