mboost-dp1
Sony Ericsson kampagne !?
#1 -
10. jul. 2003 13:04
Nogen der ved om det er Sony Ericsson, der har gang i en underlig kampagne eller om det er en fejl eller igen om der er nogle der laver nogle små drengestreger.
[url=www.bold.dk]www.bold.dk[/url]
[url=www.bt.dk]www.bt.dk[/url]
[url=www.bold.dk]www.bold.dk[/url]
[url=www.bt.dk]www.bt.dk[/url]
Mon de ikke har betalt en ordentlig sum penge for at få det i hus. Jeg tvivler på det er en cracker der har pillet eftersom der ikke står noget om det. Men fuck hvor er det en belastende måde at reklamere på...
Hmm, jeg kan ikke se siderne, de er nok blevet pillet ned...
Der var for et stykke tid siden, ca. samme tid som Telmore/Smarttalk-episoden, en eller anden nød der havde registreret telmore.tk og tellmore.tk. Begge sider indeholdt en enkelt frame der så hentede hhv. Nokias og Smarttalks hjemmesider. Sådan lidt for sjov skrev jeg til Nokia og Telmores danske afdelinger og spurgte til disse sider, og sjovt nok var de forsvundet nogle timer senere... Som sagt kan jeg ikke se de sider #1 henviser til, men hvis det er noget i den stil som jeg beskriver er det nok bare endnu en dårlig joke fra en munter spøgefugls side. Kvaliteten af joken kan jo altid diskuteres :)
#6: Hvilket prisleje havde du tænkt dig? Kunne ikke finde nogen opstilling på en brugt sjæl under "religiøse produkter og forsyninger"
Der var for et stykke tid siden, ca. samme tid som Telmore/Smarttalk-episoden, en eller anden nød der havde registreret telmore.tk og tellmore.tk. Begge sider indeholdt en enkelt frame der så hentede hhv. Nokias og Smarttalks hjemmesider. Sådan lidt for sjov skrev jeg til Nokia og Telmores danske afdelinger og spurgte til disse sider, og sjovt nok var de forsvundet nogle timer senere... Som sagt kan jeg ikke se de sider #1 henviser til, men hvis det er noget i den stil som jeg beskriver er det nok bare endnu en dårlig joke fra en munter spøgefugls side. Kvaliteten af joken kan jo altid diskuteres :)
#6: Hvilket prisleje havde du tænkt dig? Kunne ikke finde nogen opstilling på en brugt sjæl under "religiøse produkter og forsyninger"
For mig at se er de der stadigvæk. Bare gå ind på www.bt.dk eller www.bold.dk
Så skal du nok se hvad #1 mener...
Så skal du nok se hvad #1 mener...
Ja, nu kan jeg da egentlig godt se det... Troede siderne var nede, og jeg havde ikke set mig for og den slags...
Hvis det også er en joke er den lidt mere grovkornet, for det ser lidt "rodet" ud (her tænker jeg især på at "Sony Ericsson"-logoet flere steder lapper ind over hinanden ved rammens kant og den slags...
Hvis det også er en joke er den lidt mere grovkornet, for det ser lidt "rodet" ud (her tænker jeg især på at "Sony Ericsson"-logoet flere steder lapper ind over hinanden ved rammens kant og den slags...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund