mboost-dp1

Spørgsmål til spil folket

Gå til bund
Gravatar #1 - arne_v
23. maj 2012 02:21
Spillet "Kingdoms of Amalur: Reckoning" fra "38 Studios" er det et spil som er kommet ud i bredere kredse? Og er det et godt spil?

(nej - jeg overvejer ikke at købe det - men firmaet har snablen godt nede i mine skattekroner, så jeg er lidt nysgerrig)
Gravatar #2 - holmen
23. maj 2012 06:08
Har aldrig hørt om hverken spillet eller udvikleren.

Men der er en SKIDROW release med ~1000 seeders, så mon ikke det er nået rimelig bredt ud?

http://thepiratebay.se/search/Kingdoms%20of%20Amal...
Gravatar #3 - Windcape
23. maj 2012 06:26
arne_v (1) skrev:
men firmaet har snablen godt nede i mine skattekroner
http://news.providencejournal.com/breaking-news/2012/05/ri-gov-chafee-m-1.html

?-)
Gravatar #4 - Fjolle
23. maj 2012 07:02
Det er et fint spil.

Det lå så vidt jeg ved nummer 1 på steam salgslisten efter det kom ud, og ud fra en hurtig google havde det solgt 410.000 eksemplarer i usa de første to måneder, hvilket vel er meget godt for et lille studie?
Gravatar #5 - lorric
23. maj 2012 08:45
Tænk hvis danskere i samme grad som her interesserede sig for de offentlige finanser.
Gravatar #6 - Thalion
23. maj 2012 08:58
Jeg har ikke fået købt spillet endnu, men demo'en er ganske god. Det er blevet beskrevet lidt som et skyrim-light.
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
23. maj 2012 13:45
Inb4 Terra

Overvejede i et splitsekundt at downloade det ulovligt for lige at se hvad det var - men lur mig ikke om der er en demo!

Jeg ELSKER de producenter der laver en åben demoversion, for så kan jeg se om det er værd at bruge penge på, istedet for snollede torrents, og bøvl med at cracke spillet :D

Fantalastisk!
Gravatar #9 - arne_v
24. maj 2012 02:34

Der ville nok være nogen danskere som ville følge med i hvis den danske stat stod til at tabe en halv milliard kroner på en garanti til en privat virksomhed (eller to og en halv milliard kroner hvis vi skalerer op fra RI tiL DK).

Hvis firmaet var ejet af Michael Laudrup ville alle følge med.

(ejeren af den her biks er en meget kendt baseball spiller - Boston RedSox)
Gravatar #10 - Fjolle
24. maj 2012 21:30
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login