mboost-dp1
Steve Jobs er dod
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Han har haft størst betydning for consumer electronics over ALLE platforme og formater. Og så blev han alligevel kun 56 år. Imponerende ud over alle grænser..
Edit:
En morbid og upassende observation: Apples aktier er steget, og ikke faldet som fugle fra himlen. Folk tror åbenbart stadig på Apples fremtid.
Edit:
En morbid og upassende observation: Apples aktier er steget, og ikke faldet som fugle fra himlen. Folk tror åbenbart stadig på Apples fremtid.
En af IT-æraens, indtil nu, mest karismatiske og visionære personligheder er hermed væk. Sad med en fornemmelse af, at det da var et 'stille' pressemøde, da 4S blev vist frem. Det var så nok fordi Steve lå i sygesengen og ikke havde langt igen..?
Nu er der så kun at håbe, at Apple holder deres nuværende stil kørende, og at der ikke sker det samme som i 90erne, hvor Jobs ikke var ved roret.
--
Hvil i fred!
--
PS: Hvordan kan man få sig selv til at Rate et dødsfald som 'Sjov'??
Nu er der så kun at håbe, at Apple holder deres nuværende stil kørende, og at der ikke sker det samme som i 90erne, hvor Jobs ikke var ved roret.
--
Hvil i fred!
--
PS: Hvordan kan man få sig selv til at Rate et dødsfald som 'Sjov'??
Clauzii (6) skrev:vS: Hvordan kan man få sig selv til at Rate et dødsfald som 'Sjov'??
Jeg kender ikke Jobs...og Jobs er død..så han er 100% ligeglad..så er det kun faggots og deres underlige "konventioner" så mener at man SKAL brownose dødenfolk...sense...you make none.
Clauzii (11) skrev:#10:
Jeg er ked af at skrive det (nej, egentlig ikke): Du er squ' da en klovn....
Du kan ikke selv bryde en "etikkete" (Netetikette) o så pege fingre af mig for at bryde en anden etikette(brownose døde)....flot selvmål...og tak fordi du beviser min pointe ;)
Egentlig har Terra lidt ret, folk går helt vildt i selvsving over Jobs død, og det selvom ikke en eneste af os kendte ham, andet ned fra medierne.
Han var en dygtig direktør, men han var sgu ikke nogen messias, det er kun takket være alle de dygtige folk han havde ansat, at virksomheden blev til det den er.
Selvfølgelig er det trist når nogen dør, men på den anden side, der dør vel 100.000 mennesker om dagen, kloden over (Et forsigtigt gæt), og alle har de bidraget med noget til at vi er hvor vi er idag,
Men skulle jeg græde over alle de mange tusinde døde hverdag, så var livet sgi ikke meget værd. Jeg begrænser mig til at sørge over dødsfald i min nærmeste omgangskreds, alle dødsfald uden for den kreds, ja der tænker jeg et kort øjeblik at det er trist at de er borte, men jeg kendte dem ikke, og derfor fortsætter min hverdag som altid.
Han var en dygtig direktør, men han var sgu ikke nogen messias, det er kun takket være alle de dygtige folk han havde ansat, at virksomheden blev til det den er.
Selvfølgelig er det trist når nogen dør, men på den anden side, der dør vel 100.000 mennesker om dagen, kloden over (Et forsigtigt gæt), og alle har de bidraget med noget til at vi er hvor vi er idag,
Men skulle jeg græde over alle de mange tusinde døde hverdag, så var livet sgi ikke meget værd. Jeg begrænser mig til at sørge over dødsfald i min nærmeste omgangskreds, alle dødsfald uden for den kreds, ja der tænker jeg et kort øjeblik at det er trist at de er borte, men jeg kendte dem ikke, og derfor fortsætter min hverdag som altid.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.