mboost-dp1

Steve Jobs: Manden der ændrede verden

Gå til bund
Gravatar #1 - bbb2020
24. mar. 2013 09:54
Sidste søndag sendte DR2 en portrat film om Steve Jobs.
Absolut et kik værd for alle der er interesseret it IT.

Steve Jobs: Manden der ændrede verden
45 min.
Gravatar #2 - Nåkja
25. mar. 2013 08:39
Tak for linket.

Men jeg er allerede deprimeret over den lange tråd om hvordan han ikke gjorde en forskel, der kommer om lidt. Suk.
Gravatar #3 - lorric
25. mar. 2013 09:10
#2 - Nu er jeg ikke fan af Apple eller Jobs. Men selv jeg indrømmer da at manden har gjort en forskel. Han har stillet skarpere krav til design og interface end nogen anden, han har gjort meget at for gøre ting forståelige for alle. Han har fremskyndet udviklingen af flere industrier.

Men at sige han ændrede verden ser jeg som en overdrivelse. Så skal man have reddet en masse menneskeliv eller noget.
Gravatar #4 - Nåkja
25. mar. 2013 09:16
lorric (3) skrev:
Men selv jeg indrømmer da at manden har gjort en forskel.

Det er der rigtigt mange, der ikke gør.
lorric (3) skrev:
Men at sige han ændrede verden ser jeg som en overdrivelse. Så skal man have reddet en masse menneskeliv eller noget.

Han har ændret verden. Online musikhandel var ikke eksisterende fordi ingen havde gjort en indsats før ham for at samle pladeselskaber. Smartphones var elendige til andet end telefonfunktioner før nogen begyndte at konkurrere med Apple og også længe efter. Det kan godt være at smartphones og online musik ikke har reddet liv, men det har ændret manges hverdag. Det samme har ikon-desktoppen, som Xerox slet ikke havde forretningsforståelse til at udbrede.

At Apples patenthelvede så nu holder udviklingen tilbage er en anden sag.
Gravatar #5 - Skak2000
4. apr. 2013 12:15
Lidt historie om hvordan computeren blev hver mands eje.
Hvis interesse... Han var med den gang ;) [url=
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login