mboost-dp1

[STØT]

Gå til bund
Gravatar #1 - 4zaken
6. jan. 2005 19:46
Har fået store traumer efter den gode Kraft dressing er forsvundet fra Burger King, hvis du er en af dem som også lider under dette, vil jeg foreslå dig at kigge på siden herunder =)

http://burgerkingdressing.lir.dk/

Tak tak tak! =)

Historien på forsiden er skam autentisk!! =)

EDIT: Prøvede at skrive [STØT]Red Dressingen i overskriften, men det gad den vist ikke..
Beklager! =)
Gravatar #2 - Svindleren
6. jan. 2005 19:53
så har jeg givet min underskrift... :-D

btw: BKs bøffer er generalt bedre end Mcds rådne rotter...
Gravatar #3 - buch
6. jan. 2005 19:56
2 tilbudsburgere på fontænen i aalborg til 25 kr. det slår alle de fast food kæder
de er mindst ligeså store som dem man giver 44,75 for alle andre steder!

så skal man ha noget godt mad så ta på fontænen i aalborg det er værd at rejse langt efter!
Gravatar #4 - sKIDROw
6. jan. 2005 19:59

Bahh... Der er sgu for langt til Aalborg... ;)
Gravatar #5 - amokk
6. jan. 2005 21:17
#3 så skulle du prøve Den Sorte Gryde i KBH...

for 38 kr får man en burger så stor, at de færreste kan æde den...

og man kan endda få den i dobbelt størrelse, har dog aldrig turdet prøve købe sådan en
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
6. jan. 2005 21:21

Nej forsatan, den nye Heinz er da 60 gange bedre!
Gravatar #7 - 4zaken
6. jan. 2005 22:06
#6: Please tell me you're kidding!!
Gravatar #8 - The-Lone-Gunman
6. jan. 2005 22:14

Nej, da de havde den bag kassen, men det ikke var standart, så spurgte jeg altid om jeg ikke kunne få den i stedet. Så jeg har sikkert haft indvirkning på beslutningen :)

Bacon Whopper Cheese-4-ever
Gravatar #9 - buch
7. jan. 2005 11:19
#5 tror faktisk jeg har hørt om den! er det ikke der hvor de laver deres egen burger boller og egne bøffer?
Gravatar #10 - amokk
7. jan. 2005 16:43
#9 ved ik om de laver bollerne selv, men de laver i hvert fald bøfferne... tror nu de fleste grillbarer og pizzariaer selv laver bøffen hvis man beder om en hjemmelavet...

men DSG's bøffer er ca på størrelse med en tallerken, inden de bliver stegt!!!
Gravatar #11 - buch
7. jan. 2005 23:14
#10 okay men tror det er det sted så:)
har du så prøvet lytters is butik ikke så langt fra experiumtariet ?
Gravatar #12 - amokk
8. jan. 2005 01:57
nej det har jeg ik... er ik lige så tit jeg er i nærheden af experimentarium... (ud over min daglige togtur til lyngby og tilbage)

well... mere info om DSG kan ses her http://www.densortegryde.dk/Index.asp

og http://www.sortegryde.dk/

(næsten samme varer, men forskellige ejere)
Gravatar #13 - Gruesome
8. jan. 2005 11:15
Første gang jeg fik en burger fra DSG spilede mine øjne sig dælme op. For det første er den enorm, og så ser den bare lækker ud. Smagen er også rigtig god, man kan virkeligt smage der er blevet gjort noget ud af det. Vi bestilte i samme omgang også en stor gang pomfrittes til 20 kr... Det var nærmest bare en støvsugerpose fyldt med niceheds bådekartofler... Mmmhh... Sådan en kunne jeg godt spise lige nu. Hvorfor er der ikke nogen gode steder i Vejle.

I århus kan Casablanca stærkt anbefales. De laver deres eget brød og bøffer, og jeg troede ikke der fandtes en bedre burger end derfra indtil jeg kom på DSG.

En burger fra 'Byens Burger' også godt gå, men de er lidt dyre, og kvaliteten er faldet noget det sidste stykke tid imo.
Gravatar #14 - 4zaken
8. jan. 2005 17:06
offtopic måske? :D
Gravatar #15 - 4zaken
22. jan. 2005 13:37
DET VIRKEDE!! Dressingen er tilbage!!
se mere på www.burgerkingdressing.lir.dk !!
Gravatar #16 - Svindleren
23. jan. 2005 09:53
aj hvor nice.. :-D muahhahaha
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login