mboost-dp1
Støt metro'n i Odense
Så kom der endelig et projekt på at få en metro til Odense, det er jo det de unge vil ha'.
http://www.metron.dk/index.php
Første stop kommer ved Eydes Kælder i Kongensgade.
Støt metro'n.
http://www.metron.dk/index.php
Første stop kommer ved Eydes Kælder i Kongensgade.
Støt metro'n.
Synes da godt nok det ville være vigtige at få de eksisterende tog til at køre, primært på sjælland. Afskaf S-togene og udvid metroen ligesom rigtige storbyer (London, Paris, New York, Montreal...).
#1 er det bare mig eller er det bare en junk-side fyldt med links til reklamefirmaer? det er det der kommer frem når jeg klikker på forsiden
#2 øhm hvordan er du i stand til at afgøre om S-tog skal afskaffes? Så vidt jeg kan læse, går du på AUC og bruger dem dermed ikke dagligt :-p
Well, i praksis er de allerede mere eller mindre afskaffet, når jeg tager toget hjem fra lyngby st. er det snarere reglen end undtagelsen, at skærmene viser "togdriften er uregelmæssig", "infosystemet er nede, se destination på S-toget" eller "der arbejdes på systemet", eller "vi er ved at ændre disse skilte" (hvor lang responstid er der på deres skærme?)
Jeg tror blot de sætter en random undskyldning på skærmene...
Det sjove er så, at togene ofte er MERE forsinkede, når skærmen viser normal afgang, end når den viser en fejl
#2 øhm hvordan er du i stand til at afgøre om S-tog skal afskaffes? Så vidt jeg kan læse, går du på AUC og bruger dem dermed ikke dagligt :-p
Well, i praksis er de allerede mere eller mindre afskaffet, når jeg tager toget hjem fra lyngby st. er det snarere reglen end undtagelsen, at skærmene viser "togdriften er uregelmæssig", "infosystemet er nede, se destination på S-toget" eller "der arbejdes på systemet", eller "vi er ved at ændre disse skilte" (hvor lang responstid er der på deres skærme?)
Jeg tror blot de sætter en random undskyldning på skærmene...
Det sjove er så, at togene ofte er MERE forsinkede, når skærmen viser normal afgang, end når den viser en fejl
#3 Det er nu nogle år siden jeg gik på AUC. Jeg pendlede dog til Kbh. tidligere på året og det var et mareidt uden lige. Jeg nævner det kun fordi jeg nu bor i Montreal - her forbindes hele byen og de kører til tiden (hver 5 minut).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund