mboost-dp1
SuSE Newbie søger mage (eller bare lidt hjælp)
Jeg sidder her som en total newbie i den favre Linux verden, og kunne godt tænke mig et par små tutorials, så jeg lige kan komme lidt igang. Hvis nogen kender til sådanne, må de da gerne sige til.
Jeg er godt klar over, at der ligger en user-guide indlagt i SuSE, men kunne godt tænke mig lidt ekstra hjælp, da jeg som sagt er rigtig dum til det. :P
Jeg er godt klar over, at der ligger en user-guide indlagt i SuSE, men kunne godt tænke mig lidt ekstra hjælp, da jeg som sagt er rigtig dum til det. :P
http://www.linuxbog.dk/ er et godt sted at starte, ellers har SuSE nok også et stort fora hvor du kan få hjælp, samt vores alle sammens SSLUG
Tilmeld dig sslug-announce mailinglisten*, og log derefter på deres news server.
Der sidder mange hjælpsomme folk.. :)
Hvis du skulle bo i nærheden af hovedstadsområdet, kan det anbefales at komme med til en af deres install arrangementer.. ;)
Ellers må du se hvad jeres lokale LUG arrangere, nogle er mere aktive end andre.
* En hvilken som helst en af dem faktisk, grundet tilmeldingen er spam på listerne er stortset umuligt.. :)
Tilmeld dig sslug-announce mailinglisten*, og log derefter på deres news server.
Der sidder mange hjælpsomme folk.. :)
Hvis du skulle bo i nærheden af hovedstadsområdet, kan det anbefales at komme med til en af deres install arrangementer.. ;)
Ellers må du se hvad jeres lokale LUG arrangere, nogle er mere aktive end andre.
* En hvilken som helst en af dem faktisk, grundet tilmeldingen er spam på listerne er stortset umuligt.. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund