mboost-dp1

svaret på alting

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
20. jan. 2010 22:50
Eller livet. Eller noget i den dur.

I en eller anden TV-serie er svaret et tal. Hvad er det tal og hvilken serie er det fra?

GG BITCHES!
Gravatar #2 - vandfarve
20. jan. 2010 23:03
holmen (1) skrev:

I en eller anden TV-serie er svaret et tal. Hvad er det tal og hvilken serie er det fra?

GG BITCHES!

1) Mener du ikke en serie af radioudsendelser (og senere en bog)?

2) 42

3) WTF?

4) Har du drukket over eller under 42 genstande?
Gravatar #3 - gnаrfsan
20. jan. 2010 23:03
42

The Hitchhikers Guide To The Galaxy, over bogen af samme navn.
Forfatter: Douglas Adams

Ps. Bogen er en million gange bedre.
Gravatar #4 - gnаrfsan
20. jan. 2010 23:04
vandfarve (2) skrev:
Mener du ikke en serie af radioudsendelser (og senere en bog)?

Jeg tror han mener den film, der kom for et par år siden.
Gravatar #5 - holmen
20. jan. 2010 23:12
vandfarve (2) skrev:
holmen (1) skrev:

GG BITCHES!

1) Mener du ikke en serie af radioudsendelser (og senere en bog)? - Det ved jeg ikke.

2) 42 - Ja.

3) WTF? - Præcis.

4) Har du drukket over eller under 42 genstande? - Under, men alle sammen er rødvin, men nok kun 11.
Gravatar #6 - LinguaIgnota
20. jan. 2010 23:51
Hm-hm, der er såmænd også en BBC-miniserie.
Filmen tæller ikke, for den sutter røv.
Gravatar #7 - vandfarve
20. jan. 2010 23:58
LinguaIgnota (6) skrev:

Well, Misty, med det samme ræsonnement kan vi altså konkludere, at det gør din mor heller ikke.
Gravatar #8 - LinguaIgnota
21. jan. 2010 00:15
vandfarve (7) skrev:
LinguaIgnota (6) skrev:

Well, Misty, med det samme ræsonnement kan vi altså konkludere, at det gør din mor heller ikke.

Det er da noget ubehageligt noget at skrive. Jeg kommer bare her, frisk og frejdig, og forsøger at dele ud af min paratviden, men du skal selvfølgelig straks angribe og blive helt personlig.
Hvordan tror du min mor vil have det, hvis hun tilfældigvis kommer forbi og ser, hvad du har skrevet? Kan du ikke godt forestille dig, at hun bliver ked af det?
Det synes jeg ærlig talt at du skal have med i overvejelserne, før du gør dig lystig på hendes bekostning.

Fandeme utroligt med det der Internet, folk taler så grimt til hinanden og ingen tager hensyn. I må have fået en skidt opdragelse.

Jeg må insistere på, at du udviser et mindstemål af respekt ellers ser jeg mig nødsaget til at flå hovedet af dig, skide dig ned i halsen, dykke ned i dit blødende halshul og æde min egen lort med en spork, kaste den op igen, kneppe den fuld af sæd, skovle den tilbage i din hals og sætte ild til dine boller. Man virker måske som et behageligt og jovialt menneske, men man kan altså godt blive misfornøjet, at du ved det.
Gravatar #9 - Clauzii
21. jan. 2010 00:48
Det er vist kun Douglas Adams der kender svaret (42), for der var noget med at Jorden måtte vige pladsen (kaboooom) for en intergalaktisk motorvej....;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login