mboost-dp1
Switch.dk, erfaringer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Står og skal flytte i lejlighed på torsdag, og tilfældigt faldt jeg over en banner reklame der interreserede mig! Har kigget lidt på deres side men ved ikke helt om jeg er overbevist. Men de lover i hvertfald at kunne sænke ens elregning betydeligt. Og da der er elvarme i den lejlighed jeg flytter ind i ville det være rart med en besparelse på el. Har aldrig hørt om dette firma før og så deres banner for første gang på eb.dk i dag.
Husk at lave en grundig beregning, inkl. alle gebyrer, afgifter osv.
Det meste af el-regningen går til afgifter som el-selskabet intet kan gøre ved.
Jeg har nu kigget lidt på deres hjemmeside. De siger at den gennemsnitlige besparelse er omkring 500 kr/år. Det er godt 40 kr/md.
Men så står der:
Så det får jeg til at jeg kan spare 40 kr om måneden ved at skifte el-selskab OG sænke mit el-forbrug. Jeg tror nu nok jeg har lige så gode chancer for at justere mit forbrug uden at skifte el-selskab.
Hvis den del af besparelsen der kommer af sænket forbrug var uvæsentlig, ville de nok ikke have nævnt det. Så dermed må det være væsentligt under 40 kr/md man sparer i gennemsnit. Det er slet ikke nok til at jeg gider rode med det, og risikere alt hvad der nu er at risikere, ved at skifte leverandør.
Det meste af el-regningen går til afgifter som el-selskabet intet kan gøre ved.
Jeg har nu kigget lidt på deres hjemmeside. De siger at den gennemsnitlige besparelse er omkring 500 kr/år. Det er godt 40 kr/md.
Men så står der:
Beregningen inkluderer besparelse på forbrug og abonnement
Så det får jeg til at jeg kan spare 40 kr om måneden ved at skifte el-selskab OG sænke mit el-forbrug. Jeg tror nu nok jeg har lige så gode chancer for at justere mit forbrug uden at skifte el-selskab.
Hvis den del af besparelsen der kommer af sænket forbrug var uvæsentlig, ville de nok ikke have nævnt det. Så dermed må det være væsentligt under 40 kr/md man sparer i gennemsnit. Det er slet ikke nok til at jeg gider rode med det, og risikere alt hvad der nu er at risikere, ved at skifte leverandør.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.