mboost-dp1

tag jer nu sammen

Gå til bund
Gravatar #1 - Grilleren-|
31. jul. 2004 09:28
Synes i ikke liiiige i hænger lidt bagefter med news ? Få da opdateret den hovedside i stedet for at misbruge jeres domæne ! hvis i ikke har tænkt jer at bruge det så sælg det til mig så vi kan bruge det til noget fornuftigt (som news side)
Gravatar #2 - Scotty
1. aug. 2004 00:00
Det er der ikke noget "nyt" i :)
Gravatar #3 - Corholio
1. aug. 2004 13:50
Nu er det jo sådan set ideen med denne side at brugerne skal submitte nyhederne, og ikke admins. Så i kan ikke rigtigt tillade jer at kritisere de gutter som holder denne side kørende.

Det er jo ligefrem heller ikke fordi de ikke gentagende gange kommer med nye features til sitet, og de er også gode til at lytte til brugeres ønsker, osv.

DERFOR, hvis du / i vil ha' flere nyheder, så send dem selv ind - og hold op med at brokke jer. Domainet bliver jo ligefrem heller ikke misbrugt, vel? Det er jo ikke fordi man går ind på newz.dk og får smidt 1.000.000 bannerreklamer i hovedet (og dem som er her, er jo IT-relevante).

*suk* Jeg er faktisk skuffet over jer, men sådan er det jo, man kan jo ikke forvente sig alverden fra 2 konfirmander.
Gravatar #4 - Grilleren-|
5. sep. 2004 17:46
de nyheder jeg har sendt ind er enten blevet slettet elelr overtaget af en admin ! så derfor sender jeg ikke nyheder ind mere
Gravatar #5 - mikbund
5. sep. 2004 18:25
Så er det nok fordi du ikke har gjort det godt nok!

De omskriver nyheden hvis den tekst du selv vedhæfter er for ringe, eller irrelevant.

Derudover hænder det vidst at forskellige indsender den samme nyhed.

Så kom igang med at indsende nyheder, eller stop brokkeriet!
Gravatar #6 - amokk
5. sep. 2004 19:58
det sker så også tit at der går et par dage inden de bliver godkendt fordi admins er på weekend eller ferie eller lign.

vi har MANGE gange spurgt efter en mulighed for at se de ikke-godkendte nyheder i en slags beta-sektion, men har hver gang fået at vide at det ville være umuligt.. spørg mig ik hvorfor
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login