mboost-dp1
Tatoveringer
Har en kammerat der overvejde at få tatoveret stregkoden fra sygesikringsbeviset i nakken, men om han fik gjort alvor af det aner jeg ikke.
Har set nogen der har haft Beastie og Tux tatoveret, men ikke lige nogen jeg kender.
Jeg kan ikke lige komme på nogen ting jeg er så glade for at jeg ville have dem tatoveret (selvom det måske kunne være ok at få en lille tatovering med (00)100100 et sted ;).
Jeg kan ikke lige komme på nogen ting jeg er så glade for at jeg ville have dem tatoveret (selvom det måske kunne være ok at få en lille tatovering med (00)100100 et sted ;).
Jeg har NEWZ.DK skrevet med skriftstørrelse 148 hen over brystet... det var den grumme tur gennem firmaets printer... :) Not!
har overvejet en tux på armen med tilhørende nick... meeeeen... det er sq noget jeg synes skal overvejes lidt.
Jeg kan ikke lade være at tænke på pigen i Zulu Bingo, som fik tatoveret en stol fra et Biva katalog på ballen. Den skal hun nok blive glad for...
har overvejet en tux på armen med tilhørende nick... meeeeen... det er sq noget jeg synes skal overvejes lidt.
Jeg kan ikke lade være at tænke på pigen i Zulu Bingo, som fik tatoveret en stol fra et Biva katalog på ballen. Den skal hun nok blive glad for...
Har engang haft en "soltatovering" med teksten PIK OG PIK på overarmen med pænt stor skrift... Egentlig tegnet med sprittusch på mine ligblege overarme til en eller anden Jelling-Festival... Solen gik så ik lige igennem tuschen, så resten af sommeren og hele vinteren måtte jeg gå rundt med det! pænt pinligt!! =)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund