mboost-dp1

TDC - 3G - UTMS???

Gå til bund
Gravatar #1 - KokAmok
30. maj 2005 10:50
Hej

Jeg ved ikke rigtigt hvor jeg skulle smide det her spørgsmål...
Da der jo er en del TDC folk en gang i mellem her i forummet, tænkte jeg at der måske var nogen der kunne fortælle lidt om hvad TDC har tænkt sig med hensyn til 3G telefoni.
Jeg har hørt rundt omkring at de skulle åbne op for sluserne engang i sommeren 2005... Men ingen ved noget!!!

Det kunne være rart at få spredt lidt lys på sagen.

Jeg har i øjeblikket mobil fra 3, men er død træt af deres elendige produkt. Men jeg kan rigtig godt lide internet mulighederne med 3G, så jeg vil ikke skifte til GSM og binde mig et halvt år hvis TDC nu smider en stor stilet kampagne igang om en måned...

Håber der en nogen kloge hoveder herinde som kan komme med noget info...

Og her med også et stort tak til hele Newz crewet for godt arbejde. Kunne ikke leve uden der her site!

KokAmok
Gravatar #2 - Acro
30. maj 2005 11:11
#1 KokAmok:
Jeg er også selv interesseret i TDCs lancering af 3G, da dette også skulle ramme Telmore. Dog kan du jo sagtens oprette et 'abonnement' hos Telmore eller ligende operatører, hvis du vil anvende GSM-nettet uden den bindingsperiode, som rigtige abonnementer medfører.
Gravatar #3 - KokAmok
30. maj 2005 14:17
#2 Acro:
Ja det er rigtigt... jeg har bare ikke en GSM-telefon længere. Men ellers var det en god idé...
Er bare så utrolig træt af "3", de lover og lover hele tiden at deres netværk bliver bedre. Men jeg ser bare overhovedet ikke noget forbedringer i Århus i hvert fald.

Men det bliver spændende at hvad TDC kommer med af tilbud og muligheder...

KokAmok
Gravatar #4 - amokk
30. maj 2005 17:25
for ca ½ år siden så jeg en demonstrationsvideo, hvor en bekendt TDC Mobil ansat streamede TV2 nyhederne via en 3G telefon på TDC's netværk - så det er oppe og køre, de er bare ved at teste

#3 du kan jo bare købe en telefon uden abbo. på mobilpriser.dk

i øvrigt tror jeg ik der er noget problem i at smide et GSM simkort i din 3 mobil, det virker i hvert fald den anden vej!
Gravatar #5 - duck-1
31. maj 2005 06:14
kommer an på hvor ny eller hvor gammel 3 telefonen er, og også hvor gammelt kortet er, man kan vidst ikke på de nyeste UMTS-modeller.

Var til noget information med 3 pga. deres salg af LG 8120, som forresten var meget sjovt da den nye direktør for LG-danmark var med, og dem der var med fra 3 bare kastede alt deres mudder over på ham, og så fik vi en mp3 afspiller af LG som for mit vedkommende holdt i tre dage inden den gik i stykker.
men for at komme til sagen så mener jeg de snakkede om August/September mht. TDCs lancering af UMTS.
Gravatar #6 - KokAmok
31. maj 2005 21:40
Ok! Det lyder godt! September kan jeg godt vente til. Så må jeg leve med 3's ustabile møgprodukt nogle måneder endnu... Det går sq nok!

Tak for svarene!

KokAmok
Gravatar #7 - duck-1
1. jun. 2005 06:07
snakkede med en kollega der også har 3. han har købt den nye z800i og nu har han slet ikke de samme problemer som før med at nettet er ustabilt. nokiaen er også meget bedre til at holde nettet. så det kommer også an på telefonen.
Gravatar #8 - amokk
1. jun. 2005 16:59
#7 er z800i en nokia?
Gravatar #9 - NFX
1. jun. 2005 17:31
#8:
Nej, S//E. Mig bekendt har Nokia ikke lavet nogle UMTS (3g) telefoner, de satser på deres eget EDGE-system, der kan køre på alm. GSM-netværk.
Gravatar #10 - amokk
1. jun. 2005 18:59
Acro: er det ikke rimelig relevant at spørge hvornår Nokia er begyndt at lave z800i, når #7 får det til at lyde sådan?

#9 jeg ved godt z800i er en SE telefon... Mig bekendt laver nokia en del WCDMA telefoner, som altså også skulle kunne bruges på det danske 3G net - 3 sælger dem i hvert fald
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login