mboost-dp1

TDC nedetid

Gå til bund
Gravatar #1 - Gruesome
16. jun. 2004 09:02
I mandags røg jeg af nettet. Ringede så ind til TDC eftersom jeg ikke kunne finde nogen fejl i min ende, og efter noget venten fik jeg at vide det var dem der var noget i vejen med. Hvad det var kunne de ikke fortælle, men hende jeg talte med sagde det var landsdækkende.
Nedetiden var i flere timer, og jeg har undret mig over det ikke har været nævnt nogen steder (jeg har ikke set noget ihvertfald).

Nogen der ved hvad der skete?
Gravatar #2 - RedCalf
16. jun. 2004 10:35
Aner ikke hvad der sker - men jeg har på det sidste sporalske udfald på op til 20 minutter ad gangen. Jeg har også talt med andre i landet som har oplevet det samme.
Gravatar #3 - Bubel
16. jun. 2004 10:45
Comon havde et indslag om det i går
Gravatar #4 - RedCalf
16. jun. 2004 11:21
Jeg tror ikke rigtigt på at det det problem mere, jeg har fast ip. Og i netop det tidsrum som står beskrevet virkede det fint.
Men jeg får oftere udfald på det sidste (14 dage). Hvor jeg tidligere max har haft et lille udfald på max 5 min. i løbet af en måned. Så har jeg idag 3-4 udfald om dagen på op til 20 minutter
Gravatar #5 - Bubel
16. jun. 2004 11:44
#4 nu var linket også mest tiltænkt Gruesome

Prøv at fejlmelde din linie hos TDC de plejer at være vældigt flinke til at hjælpe.

Som regel er en dårlig adsl forbindles i direkte sammenhæng med der er fejl eller støj på din telefonlinie.
Gravatar #6 - west
16. jun. 2004 13:49
Der er forskel paa dynamisk IP addr, og dynamisk tildelt addr.

Jeg har fast IP, tildelt via DHCP. Og jeg var ogsaa nede.
Siges det, naaede aldrig selv at opdage det .. :)
Gravatar #7 - Bubel
17. jun. 2004 05:17
#6 Jeg har også fast IP og jo det var nede hele aftenen, så jeg måtte finde på noget andet at give mig til. EM-Fodbold
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login