mboost-dp1

Telmore, CBB mv. til erhverv

Gå til bund
Gravatar #1 - XorpiZ
2. maj 2013 08:47
Er der nogen der har erfaringer med at bruge de "små" selskaber erhvervsmæssigt?

Deres priser er ofte mere gennemskuelige. Men hvordan er servicen?
Gravatar #2 - Laziter
2. maj 2013 09:53
Rent erhvervsmæssigt kan jeg ikke udtale mig, men CBB har en rigtig god service på privatsiden.
Jeg har været kunde hos dem i mange år, og deres produkter bliver ofte opdateret til den gode side.
De har iøvrigt indgået sam-arbejde med Telia (Telenor har, CBB er deres datter-selskab) så deres data-dækning er blevet meget bedre.
Gravatar #3 - terracide
2. maj 2013 09:55
Prisen afspejler at der ikke er samme "support-apperat" bagved, du får hvad du betaler for..
Gravatar #4 - milandt
2. maj 2013 09:59
Jeg er en enkeltmandsvirksomhed og bruger CBB til mobiltelefoni. Jeg har dog blot et privatabonnement som jeg lader min virksomhed betale.

Jeg har ikke nogle dårlige erfaringer med dem rent supportmæssigt.

De tilbyder fakturaer med moms, som jeg kan bruge når jeg skal bogføre mine udgifter, men dog kun på mit forbrug, ikke på mine tank-op-indbetalinger.

Med andre ord, hvis jeg tanker op for 500 kr får jeg ikke en faktura for det. Til gengæld får jeg en faktura på mit forbrug måned for måned. Det giver meget god mening, men er lidt besværligt i forhold til bogføring.
Gravatar #5 - XorpiZ
2. maj 2013 10:03
#2, 3, 4

Jeg har også fine erfaringer med mange af de små, rent privat, men som terra er inde på, så er der stor forskel på erhvervs- og privatservice.

Det skal ikke være 'besværligt' at bogføre. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login