mboost-dp1

Terminator 3

Gå til bund
Gravatar #1 - Samuraikaj
23. jul. 2003 00:12
Så har jeg været inde for at se Terminator 3. Den er dælme fed... Arnold styrer stadigvæk, selv om han er ved at være oppe i årene. Desuden er T-X ganske lækker. Et minus kan dog være, at man ikke ser mere af hende, når hun ankommer i sin tidskapsel-dims :o(
Hvad synes I om den?
(dette er nok ike en anledning til en afstemning - desværre)
Gravatar #2 - Samuraikaj
23. jul. 2003 00:33
Gravatar #3 - Xanthia
23. jul. 2003 01:14

Jeg blev positivt overrasket over t3. Syns faktisk det er en rå nok film, ihf så længe man bare læner sig tilbage og nyder de flotte effekter og bragende actionscener, uden at tage filmen for mere end den er:)
Gravatar #4 - annoia
23. jul. 2003 05:41
Set sammen med de to forgængere holder den faktisk ganske hårdt. Tror nu det er meget godt at de har fået et komisk element ind i filmen, ellers ville den virke for seriøs til at den kunne bære.
Gravatar #5 - H.E.R.O.
23. jul. 2003 16:18
komisk element??

åhh nej mistede lige lysten til den film
Gravatar #6 - SnoTz
23. jul. 2003 21:45
INGEN SPOILERE TAK!!!!!.. tak ;)
Gravatar #7 - Xanthia
23. jul. 2003 22:02

Med al respekt, så er dette forum faktisk navngivet "Terminator 3", så jeg synes det ville være normalt at antage, at folk kunne finde på at skrive om filmen her ;)
Gravatar #8 - emil fra sygiroen.dk
24. jul. 2003 06:18
Hmmm, copy paste... En rimlig film hvis man da ikke har set 2'eren...
Gravatar #9 - DiZaster
24. jul. 2003 08:45
Den er meget sjov. Især når Arnold med velkendt accent råber "get out of here"
Men ellers er filmen ikke meget ved synes jeg.

OT... Dog er den største skuffelse i 2003 for mit vedkommende filmen HULK. Mage til møg film...
Gravatar #10 - Deternal
24. jul. 2003 22:49
DiZaster: Hvilken slags film kan du så li' når du ikke kan li' action film? ;)

T3 var da ihvertfald et action brag der ville frem og gjorde det godt - burde give et ligeså fedt kick for action og effekter som T2 gjorde i sin tid.
Gravatar #11 - Simm
24. jul. 2003 23:12
Jeg gik ind for at se Terminator 3 med store forventninger. Jeg må nok indrømme, at jeg blev rimelig skuffet - Den havde fede effekter og actionscener, der overgik T2, men selve plottet var tyndt.. Men ros til skuespillerne for deres præstationer... (Arnold får bevist at han ikke er færdig endnu - han så faktisk sundere ud end jeg har set ham længe. Kristanna Loken var fantastisk som stonecold killer og så er hun jo hyperlækker)
Slutningen er rimelig åben og jeg både håber og tror, at der kommer en 4'er...
Gravatar #12 - Pally
25. jul. 2003 22:56
Gik ind med ret lave forventninger og blev faktisk positivt overrasket.

Humoren holder langt bedre end i T2, effekterne er nice men så heller ikke mere, historien bygger stille og roligt videre på det kendte univers.

Så alt i alt: absolut 55 bananer og lidt flextimer fra arbejdet værd...
Gravatar #13 - The-Lone-Gunman
26. jul. 2003 18:09
/det ondeste spoiler indlæg/

Jeg syntes det er en rigtig god film. Blottet var bedre end jeg havde regnet med, specielt slutningen hvor jorden går under, i stedet for at de fik redet det hele som i de 2 andre, det havde jeg regnet med og det ville være latterligt.

Jeg syntes dog der mangler en "I'll be back", der var dog "She'll be back" og "I'm back", men stadigvæk...

Og hvor er John Doggett, øhh hov, Robert Patrick mener jeg...

Kristanna Loken... guf guf...

Kunne også godt li' den måde Arnold spiller på, totalt seje replikker han har og hans solbrille dille er da for griner :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login