mboost-dp1
The 7 Kinds of Software Developer Wushu
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://www.enterpriseirregulars.com/35025/the-7-ki...
(Note to arne_v: Hackers i denne her artikel er altså ikke studerende eller autodidakte hobbyister)
(Note to arne_v: Hackers i denne her artikel er altså ikke studerende eller autodidakte hobbyister)
Windcape (1) skrev:Note to arne_v: Hackers i denne her artikel er altså ikke studerende eller autodidakte hobbyister
Nogen har sikkert fået deres eksamensbevis.
Men:
I’ll start with the purest expression of development Wushu. The Hacker grinds out code. Uber Hackers practically exude it from their pores. I had the pleasure of working with Rob Barnaby, the creator of the original Wordstar word processor for one gig. Rob was the consummate hacker. He could directly type code in as fast as a touch typist could transcribe and in fact, it often seemed like the keyboard was preventing his expression of code from proceeding as fast as his mind could create. Watching Rob in action convinced me once and for all that an editor had to be fully operable without taking one’s hands from the home keys to facilitate this kind of bond between man and machine at the highest possible bandwidths.
er altså ikke moderne software engineering.
Nej, omend jeg godt kunne tænke mig det, så kan jeg ikke rigtig få puttet mine kollegaer ind i de omtalte bokse.
De dygtige folk jeg kender, har en tendens til at være dygtige i alle de omtalte decipliner. Og omvendt.
Men det er et meget sjovt rating-system. Jeg forstiller mig noget ala "Bil-kort", bare med programmøre. :P
De dygtige folk jeg kender, har en tendens til at være dygtige i alle de omtalte decipliner. Og omvendt.
Men det er et meget sjovt rating-system. Jeg forstiller mig noget ala "Bil-kort", bare med programmøre. :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.