mboost-dp1
The-Lone-Gunman
Hey I er off-topic denne tråd handler om mig mig mig mig!
Meen off-topic; Serien "The Lone Gunmen":
Mange folk tror jeg har mit navn derfra, det har jeg ikke. Jeg har været her længere end den, og det kommer fra dengang de var de sjove side personer i X-Files (som vi alle savner).
Personligt syntes jeg serien er sjov, og det er sådan man skal se den, det er ikke en seriøs serie og er ikke ment som det. Hvis man regner med det, som de fleste gør, bliver man skuffet, derfor den ikke blev så populær, tror jeg.
De udtalte Linux [Lejnoks], og det lyder da nice nok, hvordan det egntlig udtales på engelsk ved jeg faktisk ikke.
Meen off-topic; Serien "The Lone Gunmen":
Mange folk tror jeg har mit navn derfra, det har jeg ikke. Jeg har været her længere end den, og det kommer fra dengang de var de sjove side personer i X-Files (som vi alle savner).
Personligt syntes jeg serien er sjov, og det er sådan man skal se den, det er ikke en seriøs serie og er ikke ment som det. Hvis man regner med det, som de fleste gør, bliver man skuffet, derfor den ikke blev så populær, tror jeg.
De udtalte Linux [Lejnoks], og det lyder da nice nok, hvordan det egntlig udtales på engelsk ved jeg faktisk ikke.
Well, man kunne jo også bare lige ind på den her side og hører hvordan Linus udtaler det :).
hehe... syns nok der var en slående lighed mellem serien og dig :p
hehe... syns nok der var en slående lighed mellem serien og dig :p
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund