mboost-dp1
The Search Button: They’re Doing It Wrong
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://pocketnow.com/2012/05/16/the-search-button-...
Kan man andet end give manden ret? Jeg hader virkelig søgeknappen på min Omnia W. Den er ubrugelig.. Havde jeg boet i USA kunne jeg dog have brugt den til en lille smule.
Kan man andet end give manden ret? Jeg hader virkelig søgeknappen på min Omnia W. Den er ubrugelig.. Havde jeg boet i USA kunne jeg dog have brugt den til en lille smule.
Passer fint til mit behov. men jeg bruger den absolut også kun til at søge simple ting, eller billeder - og altid på engelsk alligevel.
Det kan den vel stadig være fra start-menuen. Jeg så gerne, at man f.eks. kunne søge i kontakter med søg-knappen, søge på marketplace med søg-knappen, søge i ens apps med søg-knappen osv. osv.
Præ-mango fungerede det sgu. Jeg fatter virkelig ikke hvad fanden de tænkte på, da de ændrede det.
Præ-mango fungerede det sgu. Jeg fatter virkelig ikke hvad fanden de tænkte på, da de ændrede det.
Har nogle få gange brugt den, men kun når jeg lige husker det. Har efterhånden lært mig selv helt at undgå knappen da 19 ud af 20 gange hvor jeg trykker på den er ved en fejl (touch knap grrr).. Den er til mere gene end gavn synes jeg :(SlettetBruger (3) skrev:Passer fint til mit behov. men jeg bruger den absolut også kun til at søge simple ting, eller billeder - og altid på engelsk alligevel.
QR scanner er det jeg har brugt den mest til. Men det kan tælles på 4-5 hænder hvor mange gange jeg har haft brug for det siden jeg fik telefonen.Windcape (4) skrev:Altså, hvis søge-funktionaliten virkede ville det være bedre.
Men det er jo stadigvæk en shortcut til f.eks. QR-code scanning, som modsat iPhone og Android, ikke kræver en app (og er væsentligt bedre!).
IMO er det helt hen i vejret at en søgeknap ikke kan bruges til at søge i det program man har åbent eller de filer man har på telefonen. Jeg ville elske at den søgte i mit musik f.eks.
Har aldrig brugt QR scanneren. men det er nok fremtiden - og når vi nærmer os skal Android og IOS nok komme efter det.
Problemet er politisk. Microsoft bruger telefonen til at promomere Bing med.XorpiZ (5) skrev:Jeg så gerne, at man f.eks. kunne søge i kontakter med søg-knappen, søge på marketplace med søg-knappen, søge i ens apps med søg-knappen osv. osv.
Jeg håber det bliver bedre i næste version -- jeg har faktisk ikke checket endnu ;-)
Jeg bruger den meget. Specielt til at installere apps med.SlettetBruger (7) skrev:Har aldrig brugt QR scanneren. men det er nok fremtiden
Det er jo meget hurtigere lige at scanne en QR kode fra pc skærmen, end at skulle til at åbne marketplace applikationen på telefonen, eller sende et link via. en email ... etc.
Jeg har ikke prøvet WP, men jeg er gået fra en HTC Desire (med søgeknap) til en Galaxy Nexus (uden søgeknap) og jeg må sige at jeg ikke savner søgeknappen. Så tit er det heller ikke at jeg søger i forskellige programmer, og f.eks. i Google Maps er det nemmere at klikke på søgebaren i toppen.
Det må da kunne gøres nemmere. Med Android kan jeg på PC'en vælge at installere et program på min telefon, men selv hvis jeg ikke kunne det, kan jeg bare trykke på en knap i browseren og så åbner den linket på telefonen.
Windcape (8) skrev:Det er jo meget hurtigere lige at scanne en QR kode fra pc skærmen, end at skulle til at åbne marketplace applikationen på telefonen, eller sende et link via. en email ... etc.
Det må da kunne gøres nemmere. Med Android kan jeg på PC'en vælge at installere et program på min telefon, men selv hvis jeg ikke kunne det, kan jeg bare trykke på en knap i browseren og så åbner den linket på telefonen.
Windcape (8) skrev:Problemet er politisk. Microsoft bruger telefonen til at promomere Bing med.
Det er nok rigtigt. Men så burde de vel få fingeren ud og få den optimeret i Europa også. :)
Emil Melgaard (11) skrev:Med Android kan jeg på PC'en vælge at installere et program på min telefon, men selv hvis jeg ikke kunne det, kan jeg bare trykke på en knap i browseren og så åbner den linket på telefonen.
Kan man også på www.windowsphone.com, men nu er det jo ikke altid man er i nærheden af en pc :)
XorpiZ (12) skrev:Kan man også på www.windowsphone.com, men nu er det jo ikke altid man er i nærheden af en pc :)
Det var Windcape der mente at det var nemmere at scanne en QR kode på PC skærmen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.