mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/08/31/065116...
De formår fandme at overfortolke alt, det er virkelig imponerende.
Hovedpine? Kommer af træthed, ofte.
De er trætte og uoplagte? Ja hvem FANDEN har ikke været det i skolen?
Ondt i maven? De har sikkert glemt at spise morgenmad.
Jeg tror satme ikke på, at 25-30% af alle børn lider under forventningspres.. men det er vel en typisk pædagogting straks at fortolke det på den måde
De formår fandme at overfortolke alt, det er virkelig imponerende.
Hovedpine? Kommer af træthed, ofte.
De er trætte og uoplagte? Ja hvem FANDEN har ikke været det i skolen?
Ondt i maven? De har sikkert glemt at spise morgenmad.
Jeg tror satme ikke på, at 25-30% af alle børn lider under forventningspres.. men det er vel en typisk pædagogting straks at fortolke det på den måde
Its sad :S
Men de der hjernevridere skal jo også ha deres penge...
hvis de ikke fortæller folk de har et problem får de jo ikke penge i det lange løb..
Vel Elskov :P
... at jeg igår, efter at ha set et afsnit af venner - hvori der var en sandwich, tænkte "Kæft jeg savner "the M" fra MCdonalds
Og så idag ser jeg at de har fået den igen :D:D:D:D
wee
Its sad :S
Men de der hjernevridere skal jo også ha deres penge...
hvis de ikke fortæller folk de har et problem får de jo ikke penge i det lange løb..
Vel Elskov :P
... at jeg igår, efter at ha set et afsnit af venner - hvori der var en sandwich, tænkte "Kæft jeg savner "the M" fra MCdonalds
Og så idag ser jeg at de har fået den igen :D:D:D:D
wee
Doh->
Nu vi snakker filosofi
Høj musik er den moderigtige udgave af sølvpapirs hatten.
Hvis jeg ikke kan høre hvad jeg tænker, hvordan skal de så?
Nu vi snakker filosofi
Høj musik er den moderigtige udgave af sølvpapirs hatten.
Hvis jeg ikke kan høre hvad jeg tænker, hvordan skal de så?
Joda, jeg tror på dem ^^ Jeg tror bare ikke på nødvendigheden.
Overraskende overskrift dog :S
Hmm: at jeg pakker... det er underligt.
Overraskende overskrift dog :S
Hmm: at jeg pakker... det er underligt.
Objektivitet min ven.
Dansk er så retarderet og ueffektivt, Sønderjyder kan jo næsten fortælle en historie med 2 lungefulde luft ^^
Dansk er så retarderet og ueffektivt, Sønderjyder kan jo næsten fortælle en historie med 2 lungefulde luft ^^
http://www.mobile-review.com/fullnews/main/index_e...
skærmen tænder når man får sms?
"du er en taber hvis du ikke får smser tit-smily?" :S
skærmen tænder når man får sms?
"du er en taber hvis du ikke får smser tit-smily?" :S
Gutten i videoen nævner at hvis man ikke har fået nogen sms'er i en periode at smiley'en ændrer sig til en sur smiley. Porren er så forundret over at ingen sms'er betragtes som en trist begivenhed.
Gutten i videoen nævner at hvis man ikke har fået nogen sms'er i en periode at smiley'en ændrer sig til en sur smiley. Porren er så forundret over at ingen sms'er betragtes som en trist begivenhed.
Dreadnought (5168) skrev:#5167
Hmm, det missede jeg. Synes jeg hørte at smileyen gik fra at blinke til at være glad :)
DiZaster (5175) skrev:[url= ser nu meget fedt ud, når de der udfører det har talent ^^
Åh skønt, jeg har ventet på den nye video.
-.- want to do this
Tumleren (5178) skrev:Som har været ude i 4 måneder?
Havde glemt det ^^
Ligesom man putter noget i ovnen.. sidder og venter... venter. lige checker sin telefon og så glemmer alt om det? :P
DiZaster (5175) skrev:[url= ser nu meget fedt ud, når de der udfører det har talent ^^
Prøv at se et par videoer med [url= Eigo[/url]
Jakob Jakobsen (5182) skrev:Prøv at se et par videoer med [url= Eigo[/url]
Lige kort virkede han voldsomt ... især i den der "se mine muskler" scene med hans 2 buddies.
^^ Heller ikke SÅ vildt igen.
Ham her er nice dog
:P de skal bare ikke komme løbene når de kommer til skade
DiZaster (5186) skrev:Nej, men de gør da et ynkeligt forsøg...
Press Play On Tape har vist altid fuldt hus, når de spiller. Deres koncerter er max nice og ja, det er nørder og ja de laver musik.
Mort (5187) skrev:Press Play On Tape har vist altid fuldt hus, når de spiller. Deres koncerter er max nice og ja, det er nørder og ja de laver musik.
Jeg kender godt PPOT, og min kommentar var, som du burde have gættet, møntet på linket i #5185, og det er bestemt et ynkeligt forsøg på at lave noget der minder om musik i mine ører.
NSFW der ikke er NSFW alligevel! Mormon trick coming right up! :)
DiZaster (5188) skrev:Jeg kender godt PPOT, og min kommentar var, som du burde have gættet, møntet på linket i #5185, og det er bestemt et ynkeligt forsøg på at lave noget der minder om musik i mine ører.
Jeg hørte første gang "Karl Koder" (Som er den sang som qw_freak linker til) til en Press Play on Tape koncert. Jeg formoder derfor at det var dem som havde lavet den...
qw_freak (5189) skrev:NSFW der ikke er NSFW alligevel! Mormon trick coming right up! :)
Og det er nu på eb.dk sig mig er du skribent, eller har de bare en rapporter der læser med herinde for at få deres breaking-news?
Clauzii (5194) skrev:Ej, ikke igen...:(
Big surprise :) Det er jo ikke noget VILDT nyt i at det sker.. Det har bare fået opmærksomhed.
det samme med jordskælv. Jo mere mediedækning det får. jo oftere tror man det sker.
På et hvilketsomhelst givent tidspunkt vil man på min telefon kunne se "ét nyt +5 på richterskala, jorskælv er sket siden sidst du tjekkede" ^^
SlettetBruger (5196) skrev:http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1402594.ece
Hmm. Jeg tror nu stadig det er en and
Det er da Greenpeace der har været ude med en gang plastisk sprængstof for at vise hvor farlige de boreplatforme er.
Jakob Jakobsen (5197) skrev:SlettetBruger (5196) skrev:http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1402594.ece
Hmm. Jeg tror nu stadig det er en and
Det er da Greenpeace der har været ude med en gang plastisk sprængstof for at vise hvor farlige de boreplatforme er.
Spørgsmålet er hvor vidt detr er en joke eller om det er noget de reel kunne finde på!
SlettetBruger (5195) skrev:det samme med jordskælv. Jo mere mediedækning det får. jo oftere tror man det sker.
Jeg troede, at det var omvendt. Jo mere mediedækning, de enkelte sager får, jo mere "sjælden" er hændelsen. Og jordskælv er jo på ingen måde sjældne. De sker jo netop hele tiden.
"Tsunamien 2004" er et godt eksempel. Det var altså bare tsunamien - i mange folks øjne var det en unik hændelse; der havde aldrig været en tsunami før, og tænk, hvis det skete igen. Men de sker jo relativt tit, men der er ikke altid lige stor mediedækning (nu ved jeg jo godt, at den i 2004 var speciel, fordi den var så dræbende).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.