mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
OxxY (7301) skrev:ks til xkcd comics uden metadata er ubrugeligt, det er jo der meget af det sjove ligger!
det er ligemeget da det er selve tegningen jeg snakker om :)
Endnu dårligere stil du ikke kan all tegningers metadata ud af hovedet :D
Anyhow, det jeg ville frem til. er at det er muligt at kommunikere til omverdenen når man sover.
Tilbage i halvfjerdserne ville Stephen Laberge bevise eksistensen af Lucid dreaming. Ved at udføre unormale bevægelser med øjnene. For når du bevæger dig i en drøm, bevæger du dig også i virkeligheden da hjernen ikke kan se forskel ( kroppen er dog lammet under REM søvn )
Og ganske vidst. Højre, venstre, højre, venstre, og så vågnede han op.
Kunne det ikke være fedt? At berette om hvad man laver i en drøm, live?
Anyhow, det jeg ville frem til. er at det er muligt at kommunikere til omverdenen når man sover.
Tilbage i halvfjerdserne ville Stephen Laberge bevise eksistensen af Lucid dreaming. Ved at udføre unormale bevægelser med øjnene. For når du bevæger dig i en drøm, bevæger du dig også i virkeligheden da hjernen ikke kan se forskel ( kroppen er dog lammet under REM søvn )
Og ganske vidst. Højre, venstre, højre, venstre, og så vågnede han op.
Kunne det ikke være fedt? At berette om hvad man laver i en drøm, live?
gnarfsan (7299) skrev:At MySQLdump ikke holder styr på foreign keys, så man som udgangspunkt laver en backup, man ikke kan restore. Flot.
gnarfsan (7299) skrev:At MySQLdump ikke holder styr på foreign keys, så man som udgangspunkt laver en backup, man ikke kan restore. Flot.
Det problem har jeg aldrig haft..? Er det noget helt specielt ved dine fremmednøgler..?
gnarfsan (7309) skrev:Bruger du mysqldump eller navicat? Der er den forskel at navicat indsætter SET FOREIGN_KEY_CHECKS = 0; i starten, men det kan man ikke få mysqldump til.
Jeg bruger SQLyog som program til databaseadministration. Den burger MySQL's egen dump-applikation til at dumpe med.. Og der er ingen problemer.. Har aldrig været..
EDIT: Nej.. den dumper selv.. Derfor jeg ikke har haft problemer.. Jeg kan dog prøve med MySQLDump og se om den også fejler for mig..
tazimn (7310) skrev:EDIT: Nej.. den dumper selv.. Derfor jeg ikke har haft problemer.. Jeg kan dog prøve med MySQLDump og se om den også fejler for mig..
Det behøver du ikke:
http://www.webyog.com/forums/index.php?showtopic=5459 skrev:If you back up with SQLyog there is a (default) option to add the statement SET FOREIGN_KEY_CHECKS = 0 on top.
Jeg forstår det dog stadig ikke.. Hvis jeg kalder mysqldump.exe direkte giver den samme resultat som sqlyog..
Begge indsætter følgende:
Hvilken database engine er det du bruger..? InnoDB, eller MyIsam..?
Begge indsætter følgende:
/*!40014 SET @OLD_FOREIGN_KEY_CHECKS=@@FOREIGN_KEY_CHECKS, FOREIGN_KEY_CHECKS=0 */;
Hvilken database engine er det du bruger..? InnoDB, eller MyIsam..?
tazimn (7314) skrev:Jeg skulle bare være sikker.. Nogle mennesker tror fejlagtigt at MyIsam er istand til at holde fremmednøgler..
Jeg aner ikke hvorfor du har det problem dog.. Er det en gammel version af MySQL..?
Nej, jeg installerede den for 2 uger siden, frisk downloaded.
tazimn (7318) skrev:Der er ikke nogen fejlmeddelelse..?
Jo, den kan ikke oprette min foreign key fordi den tabel, den skal pege på ikke er oprettet endnu. Alt indtil da i scriptet kommer fint ind.
tazimn (7318) skrev:Hviklet program bruger du til at køre dump filen..?
Mysql.exe
mysqldump.exe --single-transaction --routines --compact -C --host=localhost --port=12345 --user=gnarfsan --password=gnarfsanisking databasenavn > databasenavn.dump
mysql.exe ---host=localhost --port=12345 --user=gnarfsan --password=gnarfsanisking databasenavn < databasenavn.dump
gnarfsan (7320) skrev:mysqldump.exe --single-transaction --routines --compact -C --host=localhost --port=12345 --user=gnarfsan --password=gnarfsanisking databasenavn > databasenavn.dump
Hvis du fjerner --compact så kommer den ønskede linie med.. i hvert fald hos mig..
Før jeg fjernede den manglede linjen:
/*!40014 SET @OLD_FOREIGN_KEY_CHECKS=@@FOREIGN_KEY_C
HECKS, FOREIGN_KEY_CHECKS=0 */;
jeg har prøvet med og uden alle parametre, med samme resultat. Btw hvordan faen har de fundet på at have en database engine uden foreign keys i første omgang? Det er da fundamentalt. Og iøvrigt ville det hele virke, hvis alle foreign keys blev oprettet til sidst. Det er da slet ikke svært?!tazimn (7321) skrev:Hvis du fjerner --compact så kommer den ønskede linie med.. i hvert fald hos mig..
MyIsam er lynene hurtig, pga Multil Level Indexing.
Den er velegnet til store tunge statiske databaser.. Foreksempel dgs.dk.. Det er begrænset hvor mange fremmednøgler som skal i deres database med navne og adresser..
Men hvis der skal bruges en ralationsdatabase, er InnoDB den foretrukne engine..
EDIT: For at sikre mig at jeg ikke fyrede pis af, installerede jeg lige MySQL 5.5 og der er løsningen også at fjerne --compact..
At det ikke virker for dig, det forstår jeg ikke.. Er du helt sikker på at den nødvendige linje ikke er at finde i dump-filen..
Den er velegnet til store tunge statiske databaser.. Foreksempel dgs.dk.. Det er begrænset hvor mange fremmednøgler som skal i deres database med navne og adresser..
Men hvis der skal bruges en ralationsdatabase, er InnoDB den foretrukne engine..
EDIT: For at sikre mig at jeg ikke fyrede pis af, installerede jeg lige MySQL 5.5 og der er løsningen også at fjerne --compact..
At det ikke virker for dig, det forstår jeg ikke.. Er du helt sikker på at den nødvendige linje ikke er at finde i dump-filen..
http://www.unexplained-mysteries.com/forum/index.php?showtopic=199305&st=15 skrev:I am someone who has real issues with demons. Being a Schizophrenic with BPD, they are attracted to how vulnerable these disorders make me to their attacks. I venture the astral realms often, and it is typically a hellish and terrifying experience for me because of their presence. They have also managed to influence my actions and protrude into my thoughts without invitation while I am in the physical world.
I am NOT a materialistic or an evil person. I am spiritually centered in every way, have had kundalini experiences, worked on my chakras extensively, have spoken with higher spirits and entities and have on occasion reached ultimate consciousness... and yet, I have massive issues with demons and am incapable of functioning in society any longer because of the damage they have caused and continue to cause.
And I hope noone thinks I am "crazy" because I have Schizophrenia, it is in fact a highly mystical disease that has endowed me with a great capacity for spiritual power... unfortunately the demons currently prevent me from tapping into those abilities as much as I would like to.
Det er sgu da også synd for ham. At dæmonerne bare rotter sig sammen mod ham fordi han er skizofren. Unfair hold sir' jeg bar' ...
Det er sgu da også synd for ham. At dæmonerne bare rotter sig sammen mod ham fordi han er skizofren. Unfair hold sir' jeg bar' ...
Nogen, som husker Sputniks 1 kr.-tilbud? Jeg afmeldte få dage efter, de fiksede den. Nu fik jeg så svar:
http://peecee.dk/uploads/012011/lols.png
Dear Gnarfsan,
Thank you for your e-mail.
I can confirm that you order was despatched on the 26/01/2011 via DPD International and i trust that this will be with you shortly.
Kind Regards,
Ms Supporter
Customer Relations
Customer Relations
Tel - XXXXXXXXX
Fax - XXXXXXXXX
Email - XXXXXXXXX
Ticket History Gnarfsan (Client) Posted On: 26 Jan 2011 08:01 AM
Hi
I wondered where my package was. I can see that you did not use the delivery address that I specified, which is unfortunate as I can not receive any packages at the address that you shipped it to. What happens now?
Best regards,
Gnarfsan
Goddag, mand, økseskaft.
Daniel-Dane (7328) skrev:Nogen, som husker Sputniks 1 kr.-tilbud? Jeg afmeldte få dage efter, de fiksede den. Nu fik jeg så svar:
Jeg hæfter mig ved at manden har en bachelor i adm. og jura, hvilket er de 3 første år af en cand.jur. Han tænker i love ikke i logisk sans eller økonomi...
Iphone 4 hvid
Varen, billedet, at teksten er kopieret fra mobilsiden (se bunden).
På billedet er Iphone 4 til 120.000
Varen, billedet, at teksten er kopieret fra mobilsiden (se bunden).
På billedet er Iphone 4 til 120.000
Jeg fik et år til 4 kr?Daniel-Dane (7328) skrev:Nogen, som husker Sputniks 1 kr.-tilbud? Jeg afmeldte få dage efter, de fiksede den. Nu fik jeg så svar:
Gjorde jeg også? Jeg elsker at sætte et spørgsmålstegn efter samtlige perioder? Jeg ved ikke hvorfor, men det ser godt ud?Ronson (7334) skrev:Jeg fik et år til 4 kr?Daniel-Dane (7328) skrev:Nogen, som husker Sputniks 1 kr.-tilbud? Jeg afmeldte få dage efter, de fiksede den. Nu fik jeg så svar:
https://www.lockon.dk/Taend-sluk.aspx skrev:Tænd lys ved alarm automatisk
Går alarmen, så tænder alle tænd-sluk enheder. Har du fx lamper tilsluttet dine tænd-sluk enheder, så er det slut med at en indbrudstyv kan stikke af med dine værdigenstande i ly af mørket. Nu kan tyven nemmere opdages. Læs mere.
Der er simpelthen ikke noget værre, end at lyset tænder når man får travlt!
http://politiken.dk/tjek/digitalt/internet/ECE1179702/her-er-de-vaerste-butikker-paa-nettet/ skrev:Forsinkede varer og varer, der bliver solgt, uden at de er på lager.
Det er de oplevelser, der får flest netbutikkunder til at fare i flint og dele deres dårlige købsoplevelser på nettet med andre.
Det fortæller Peter Holten Mühlmann, stifter af en af de sider, danskerne kan bedømme kundeoplevelser i danske netbutikker på, Truistpilot.dk
At en rapporter på TV2 siger "der er også blevet hørt skarpe skud"
Man er godt trænet, hvis man kan høre forskel på løse og skarpe skud.
Jakob Jakobsen (7341) skrev:At en rapporter på TV2 siger "der er også blevet hørt skarpe skud"
Det behøver han ikke at være.. Jeg kan høre forskel på skarpe og løse skud..
Desuden kan jeg høre forskel på kaliberen.. Altså inden for 9mm, 5,56mm, 7,62mm og 12,7mm.. Det er de eneste jeg brugte i min tid i trøjen..
Amazon.com recommends "Amazon Kindle AU (Type I, Australia) Power Adapter [Fits Kindle and Kindle DX]" and moreTilbud fra Amazon, fordi de kan se at jeg har en Kindle gennem min konto hos dem. Men de kan åbenbart ikke se at jeg bor på den forkerte side af jorden, selvom de har min fulde adresse...
Nej, jeg afmeldte hele lortet, og nu vil han give mig kompensation på 3 kroner, selvom jeg ikke ønsker det.Ronson (7337) skrev:Vil det så sige du betalte 4 kroner, fik lov at beholde 4 x 3 måneder, samt de tilbød at betale 3 af kronerne tilbage?
Nu forstår jeg ingenting.
Spændetrøjen, vel?tazimn (7342) skrev:Det er de eneste jeg brugte i min tid i trøjen..
LinguaIgnota (7347) skrev:Værelse, Århus C.
Det er lige mig. Men kan du ikke finde en i københavn istedet? Jeg er forresten også vædder...
Someone explain this to me!
vegetar (eller bedre)WTF!
Vand tegn (Krebs, Skorpion, Fisk) fortrækkesWTF!
Det vil også være en stor fordel hvis du har gennemført et 10 dags kursus i vipassana meditation.WTF!
Someone explain this to me!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.