mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
MiniatureZeus (7650) skrev:Fuck hvor fedt!
Endnu federe når de ser de har et billede af samme bil med samme chauffør men med en anden nummerplade.
17 gange frakendt kørekort på x timer, er vel også noget af en bedrift.
qw_freak (7653) skrev:Jeg forstår det ikke, men det ser valid ud!
Det er flot lavet må man sige, men betvivler det stærkt, da jeg ikke kan se hvordan han kan twiste sin hånd så hurtigt og med så meget moment, at vandet bliver ved med at spinne, selv laaaang tid efter.
qw_freak (7653) skrev:Jeg forstår det ikke, men det ser valid ud!
Det kan jo ikke lade sig gøre. Ved at dreje glasset mens det fjernes vil man sætte en anelse rotation i vandet og det vil blive slynget ud til siderne, og ikke holde sin form på magisk vis. Og idet man hiver glasset op vil man lave vakuum i bunden af glasset så vandet vil blive suget med op, som det ses i de to rigtige forsøg, hvor vandet bare vælter ud over det hele.
... at Mirror's Edge var så kedeligt og kort. :S
Historien halter også.
En scene nær slutningen minder om HL2 (hvor man tager elevatoren op til toppen af bygningen). Ja, alt er rip-off af HL2. Get over it.
Historien halter også.
En scene nær slutningen minder om HL2 (hvor man tager elevatoren op til toppen af bygningen). Ja, alt er rip-off af HL2. Get over it.
Daniel D: Historien er ret kedelig, men jeg synes nu gameplayet var rimelig sjovt. Jeg blev træt af det hver gang efter at have spillet et kapitel, men dagen efter havde jeg lyst til det igen
Jeg købte spillet i morges og klarede det på fem timer. Gameplayet er okay, men der er et par bugs, og så failer hun til at gribe fat i ting i tide (MEN ISÆR UTIDE).
Jeg købte spillet i morges og klarede det på fem timer. Gameplayet er okay, men der er et par bugs, og så failer hun til at gribe fat i ting i tide (MEN ISÆR UTIDE).
Daniel-Dane (7668) skrev:#65
5 timer :O jeg har vist brugt meget længere tid. Også selvom jeg spillede første halvdel to gange.
Hmm, kan ikke lige huske om jeg har oplevet bugs. Måske har jeg bare tænkt at det nok var mig der var noob.
Fra indlæg #7. Ufatteligt folk bliver ved med at hoppe i, men måske er han ny inde på Filmz.dk?
DiZaster (7678) skrev:Fra indlæg #7. Ufatteligt folk bliver ved med at hoppe i, men måske er han ny inde påFilmz.dkinternettet?
Fixed
#22 i samme tråd skrev:Griner - sku altid en fun debat, men lige vedrørende videnskabelig uredelighed og what-ever!
såå hmm ja "hvis de var på månen" efterlod de jo en masse "ragelse" som feks. en månebil,
som de bla. ikk havde plads til i "bagagerummet" på hjemturen. Her "prøver" jeg så bare
at tænke lidt "ud af boksen" - jeg mener, de kan godt sende en fjernstyret bil hele vejen til Mars, og modtage "hjemme-video" fra den her på jorden! - men hvorfor så ikk lige "mens de nu er i gang" skyde et par "ordentlige" sattellitbilleder af feks. månebilen? = vupti vi har været der! for de der sattellitbilleder på det nasa-link der...aaah?
"Han" er godtnok "glad" for "citationstegn".
Riotfellow (7682) skrev:404
Den er oooold! Havde den på min første hjemmeside kan jeg huske :)
At nogen (Formentligt krakemuttere) har forsøgt at stjæle min kammerats BMW, fejlet og efterlod blinklys til en ukendt bilmærke i bagagerummet.
Dreadnought (7684) skrev:At nogen (Formentligt krakemuttere) har forsøgt at stjæle min kammerats BMW, fejlet og efterlod blinklys til en ukendt bilmærke i bagagerummet.
Heh. Det minder om dengang nogle idioter brød ind i min Fiat Uno og stjal et par højttalere og en cd-afspiller.. Til gengæld efterlod de en forstærker af ukendt oprindelse og en nøgle.
Jeg fandt aldrig ud af hvad nøglen var til :D
http://www.landoverbaptist.net/
Og det er værre endnu...
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=35622 skrev:Many bits of unsaved trash who come to God's favorite discussion board to engage in anti-Christian persecution seem to labor under the delusion that they get to make usupported assertions and that we True Christians™ have the burden of disproving them. Actually, that is not true; in fact, that behavior is one of the surest signs of a clueless n00b trolltard who has just discovered how to access the Internet from the computer in his middle school's library.
Og det er værre endnu...
Jeg mangler ord.
Min kollegas mobiltelefon overtager hendes trådede keyboard, når den ringer.
<scene>
Hun har Navision åbent for at tjekke nogle ordrer. Hendes mobil ringer (den ligger på bordet) og Navision begynder at bladre helt vildt i ordrene. Når mobilen stopper med at ringe, stopper Navision med at bladre rundt.
</scene>
Vi har ikke kunnet fremprovokere det på andre computere eller med andre telefoner.. det er virkelig wtf! :n
Min kollegas mobiltelefon overtager hendes trådede keyboard, når den ringer.
<scene>
Hun har Navision åbent for at tjekke nogle ordrer. Hendes mobil ringer (den ligger på bordet) og Navision begynder at bladre helt vildt i ordrene. Når mobilen stopper med at ringe, stopper Navision med at bladre rundt.
</scene>
Vi har ikke kunnet fremprovokere det på andre computere eller med andre telefoner.. det er virkelig wtf! :n
Min fars kæreste har prøvet det samme, bare hvor det var en radio med TMC (eller hvad det hedder) som "overtog styringen" hver gang der kom trafikmeldinger...
Hun (dvs. IT) gave hende et keyboard hvor man kunne "kryptere" forbindelsen, hvilket hjalp.
Hun (dvs. IT) gave hende et keyboard hvor man kunne "kryptere" forbindelsen, hvilket hjalp.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37586818:technoarrang%C3%B8rer-sags%C3%B8ger-stofmisbrugere.html?forside skrev:Derudover bliver vi nu anklaget for, at folk tager stoffer til vores fester.
MiniatureZeus (7688) skrev:Min fars kæreste har prøvet det samme, bare hvor det var en radio med TMC (eller hvad det hedder) som "overtog styringen" hver gang der kom trafikmeldinger...
Det er ikke et trådløst keyboard - det er det der undrer mig :<
XorpiZ (7690) skrev:MiniatureZeus (7688) skrev:Min fars kæreste har prøvet det samme, bare hvor det var en radio med TMC (eller hvad det hedder) som "overtog styringen" hver gang der kom trafikmeldinger...
Så må ledningen være blottet eller noget i den dur..
Telefonen er ikke koblet op til computeren via USB eller bluetooth?
XorpiZ (7690) skrev:MiniatureZeus (7688) skrev:Min fars kæreste har prøvet det samme, bare hvor det var en radio med TMC (eller hvad det hedder) som "overtog styringen" hver gang der kom trafikmeldinger...
Radiobølger og elektricitet er jo to sider af samme sag, så helt uforklarligt er det nok ikke. Det er vel noget med at ledningen fungerer som antenne og mobiltelefonens kraftige signal så inducerer strøm i "antennen" som så forstyrrer keyboardet.
Men spøjst er det da. (Og måske halvdårligt lavet fra producentens side?)
Har I nogensinde læst undersiden af tastaturet?
"The devices must accept any interference received, including interference that may cause undesired operation"Det er meeeeningen!
This doesn't make me go hmm, but still needs to be shown:
http://newz.dk/ny-undersoegelse-afsloerer-hvordan-piger-skal-faa-interesse-for-teknologi#21 skrev:Jeg har indtryk af at kvinder generelt ikke har så meget logisk sans som mænd [...] Der er masser af arbejde inden for IT, som ikke kræver den store logiske sans. Jeg kan hurtigt udpege nogle kollegaer som næppe er tæt på at kunne blive mensa-medlemmer. De er godt nok stort set alle kvinder [...]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.