mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Skal man være så fræk lige at quote den..XorpiZ (7726) skrev:Macnation har altid været overflødig og fyldt med ligegyldige ting. Den eneste grund til at jeg bruger den, er at der ikke længere er mac-nyheder på newz.dk.
Det er en mørk og stormfuld aften...
*snip*
Er der så en grund til man alligevel er på macnation og i så fald, er de mac-nyheder så virkelig overflødig og fyldt med ligegyldige ting ?
Følg med i morgen....
Spiderboy (7756) skrev:[url= in Japan...[/url]
*host*Repost*host*
[quote=Ronson (6647)][url=
Men udover det [url=
MiniatureZeus (7763) skrev:w...t...f...?
Er han seriøs?! Der er ingen der gider gi så meget for så lidt..!
Joho, det kan du tro. Nogle firmaer har brug for et nummer, folk kan huske. Det kunne f.eks. være taxi.Alrekr (7764) skrev:Er han seriøs?! Der er ingen der gider gi så meget for så lidt..!
Daniel-Dane (7766) skrev:Joho, det kan du tro. Nogle firmaer har brug for et nummer, folk kan huske. Det kunne f.eks. være taxi.
Der vil jeg så sige at det er et dårligt huskenummer, da man (=jeg) vil sige det:
tres-tusind-tyve, hvilket jo er 6000020...
Det er lidt det samme med 3x34 som jo egentligt er et ultimativt nummer (80343434) når man siger det.
Problemet er bare at da de undersøgte for nogle år siden, hvor mange der egentlig kunne det korrekte telefonnummer, var det kun omkring 30-40 pct., der faktisk vidste det, og langt de fleste af dem(tror det var 80 pct. eller noget i den stil) vidste det kun, fordi de havde havde slået det op i forbindelse med at de skulle bruge det..
The following makes me go hmm:
Jakob Jakobsen er da også den største, pigesure kælling her.
Tilføjer man noget til sit brugernavn, slår det klik for manden.
Giver man ham en gentagelse-rating for at skrive noget, som allerede er blevet skrevet før, råber han op.
Giver man ham en irrelevant-rating, skal han da nok huske at rate igen.
Et cetera.
Jakob Jakobsen er da også den største, pigesure kælling her.
Tilføjer man noget til sit brugernavn, slår det klik for manden.
Giver man ham en gentagelse-rating for at skrive noget, som allerede er blevet skrevet før, råber han op.
Giver man ham en irrelevant-rating, skal han da nok huske at rate igen.
Et cetera.
Dit indlæg var da lige så irrelevant som mit? Så selvfølgelig rater jeg da på samme niveau som den der rater mig.
Dit indlæg var da lige så irrelevant som mit? Så selvfølgelig rater jeg da på samme niveau som den der rater mig.
I så fald havde jeg ratet mig selv irrelevant, thank you very much? Og fra nu af afsluttes samtlige af mine grammatiske perioder med spørgsmålstegn?
#7768 & #7769
Det er da utroligt barnligt at rate andres indlæg irrellevant blot som hævn over ens egen negative rating.
Daniel-Dane's indlæg finder jeg ikke irrellevant eftersom OP kan have prøvet at eksekvere filen uden at tage højde for store/små bogstaver. (Kommando ikke fundet)
Hans andet forslag med at hente og installere HoN kunne også være løsningen, eftersom OP ikke giver detaljer om hvor vidt HoN overhovedet er installeret eller ej. (At spillet så ikke kan installeres via sudo-apt-get kommandoen er så en anden sag)
Rating for Daniel's indlæg ville jeg betegne som interessant eller relevant.
Jakob Jakobsen's indlæg er mere bashing af #5 som påpeger at OP ikke har givet detaljer nok, og det derfor kan være svært at give den korrekte hjælp. Jakob's indlæg bærer præg af ikke at besiddde viden om program afvikling & installation under Ubuntu og er overvejende irrellevant for OP.
Rating for Jakob's indlæg vil jeg betegne som irrellevant for OP.
Jeg ser udelukkende Jakob's rating som hævn, og det er der absolut ingen grund til. Får man ofte ratingen irrellevant, bør man overveje at forhøje kvaliteten af ens indlæg.
Nu er det ikke en bashing af Jakob alene, eftersom der er mange andre brugere der prompte giver en irrellevant rating igen som pay back.
Det er da utroligt barnligt at rate andres indlæg irrellevant blot som hævn over ens egen negative rating.
Daniel-Dane's indlæg finder jeg ikke irrellevant eftersom OP kan have prøvet at eksekvere filen uden at tage højde for store/små bogstaver. (Kommando ikke fundet)
Hans andet forslag med at hente og installere HoN kunne også være løsningen, eftersom OP ikke giver detaljer om hvor vidt HoN overhovedet er installeret eller ej. (At spillet så ikke kan installeres via sudo-apt-get kommandoen er så en anden sag)
Rating for Daniel's indlæg ville jeg betegne som interessant eller relevant.
Jakob Jakobsen's indlæg er mere bashing af #5 som påpeger at OP ikke har givet detaljer nok, og det derfor kan være svært at give den korrekte hjælp. Jakob's indlæg bærer præg af ikke at besiddde viden om program afvikling & installation under Ubuntu og er overvejende irrellevant for OP.
Rating for Jakob's indlæg vil jeg betegne som irrellevant for OP.
Jeg ser udelukkende Jakob's rating som hævn, og det er der absolut ingen grund til. Får man ofte ratingen irrellevant, bør man overveje at forhøje kvaliteten af ens indlæg.
Nu er det ikke en bashing af Jakob alene, eftersom der er mange andre brugere der prompte giver en irrellevant rating igen som pay back.
DiZaster (7772) skrev:Rating for Daniel's indlæg ville jeg betegne som interessant eller relevant.
DiZaster (7772) skrev:Rating for Jakob's indlæg vil jeg betegne som irrellevant for OP.
Og dér har du dit svar: Ratings er, desværre, personlige. Jeg har fået en flamebait-rating for en post, hvor jeg linker til en lmgtfy-søgning (som giver svar på OPs spørgsmål) og så kom jeg vist også til at rickrolle.. Jeg mener, at jeg hjalp OP, men min rater mente åbenbart at jeg ønskede at få sure indlæg smidt tilbage i fjæset.
TL;DR: Jeg kan være uenig i ratings, men tager det som en mand.
(Det sagde hun også i går)
Daniel-Dane (7782) skrev:Jeg tænkte nu mere på
Ja, og det gjorde jeg ikke: Min joke var, at jeg ikke anerkendte din joke.
Det er Sørens mig regel nr. 1 i sociale sammenhænge. Hvis du vil have én ned med nakken (her kan jeg hverken be- eller afkræfte, hvilken personage der henføres til), så få personen til at fremstå dum via egne jokes.
Nej, du fik mig allerede ved
Lige nu spilder jeg blot din tid.vandfarve (7779) skrev:Jeg er stolt over dine mentale evner. Du bevæger dig virkelig i en positiv retning.
Det giver ingen ulogisk mening, men fin streng grammatisk mening (hvorfor jeg slettede det). Desuden spilder vi stadig din tid.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.