mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (21000) skrev:Red Marius Får Den Skal Ikke Død
Er det nu man skal oprette et giraf opdræt til kød produktion?
Ronson (21000) skrev:Red Marius Får Den Skal Ikke Død
Fåk det er gåt det der Ronson... Hahahahahahahaaaa
10 øre pr. overførsel eller noget der ligner.. Rimelig billigt men sikkert også en stor indtægtskilde når det kommer til at koste penge.
XorpiZ (21012) skrev:Mobilepay er gratis, både at hente og at bruge.
Ikke hvis man er kunde 1.000.001 og derefter, så koster det pr. overførsel.
Fjolle (21019) skrev:De begynder at tage penge fra forretninger der bruger det..
Man kan vel håbe at det er nok til at holde det gratis for privatkunder.
Altså det burde være et godt alternativ til dankortet for pølsevogne, taxa'er, loppemarkeder, og andre forretningstyper der ikke har et stort antal transaktioner eller har svært ved at være koblet på dankort nettet. Også selvom det koster mere per transaktion end dankort.
http://ekstrabladet.dk/112/article2216258.ece
Man skulle have været ung i dag.
Man skulle have været ung i dag.
Okay, så forstår jeg bedre.
Mine kolleger nævnte at den første million "fik det gratis", men det er åbenbart gratis indtil 2016 fordi den første million har hentet det.
Det gav heller ingen mening at det skulle koste penge efter en million brugere, da det ville virke afskrækkende på eventuelle nye brugere.
Men jeg holder mig til swipp i min nordea app indtil videre.
Mine kolleger nævnte at den første million "fik det gratis", men det er åbenbart gratis indtil 2016 fordi den første million har hentet det.
Det gav heller ingen mening at det skulle koste penge efter en million brugere, da det ville virke afskrækkende på eventuelle nye brugere.
Men jeg holder mig til swipp i min nordea app indtil videre.
Ronson (21022) skrev:Men jeg holder mig til swipp i min nordea app indtil videre.
Jeg har nu bare begge dele. Jeg har dog aldrig brugt Swipp.
Office 360 Outlook app til iPhone (OWA). Det første screenshot i app store er et hvor der står at man skal huske at opdatere app'en. Opdatering sker inde i app'en (hvordan kan det overhovedet lade sig gøre?) i stedet for igennem app store, hent af nye mails kræver 2 (!!!) tryk, "slide til siden" på mails er dårligt implementeret, slide i siden af skærm er.. underlig.. og det er svært at adskille elementer i menuen i toppen osv. Hvis man ikke har internet, så lukker app'en (denne opførsel betyder normalt at app'en er crashet, det er dog muligt at de har ændret det). Kan ikke anbefales!
Jeg kan godt se at den er nødt til at minde lidt om WP, men jeg synes de er gået for vidt!
</rant>
Jeg kan godt se at den er nødt til at minde lidt om WP, men jeg synes de er gået for vidt!
</rant>
Fjolle (21008) skrev:Sjovt at sådanne "demonstrationer" altid ledsages af billige dåseøl.
Det gør det ikke mindre sjovt, at der er tale om Elefantøl! B-)
At min scanner fra HP vælger letter til scanning selvom jeg har valgt Danmark og dansk. Umiddelbart kan man ikke ændre det til A4. Fucking lort.
Envy 4500. Der er vist en opdatering, næste gang den spørger må jeg lige se om det løser problemet.
Edit: Nå, det hjalp ikke.
On topic: Hitler (facebook-link, sorry)
Edit: Nå, det hjalp ikke.
On topic: Hitler (facebook-link, sorry)
Når man kopierer noget bruger den A4 (og der kan man godt skifte format), men jeg kan ikke finde det for scanning. Der står heller ikke noget i vejledningen.
markjensen (21033) skrev:Når man kopierer noget bruger den A4 (og der kan man godt skifte format), men jeg kan ikke finde det for scanning. Der står heller ikke noget i vejledningen.
Jeg tror ikke du kan komme uden om at den scanner hele fladen.
Men letter er jo mindre end A4
Og at en scanner ikke kan scanne 4A er godt nok for dårligt. Jeg har skrevet i deres forum nu. Så må vi se hvad de siger. Man kan måske scanne til A4 fra computeren, men det er ikke godt nok.
Og at en scanner ikke kan scanne 4A er godt nok for dårligt. Jeg har skrevet i deres forum nu. Så må vi se hvad de siger. Man kan måske scanne til A4 fra computeren, men det er ikke godt nok.
"After two minutes of inactivity the copy options will automatic
ally return to the default settings of plain paper A4 or 8.5” x 11” (depending on region).", side 35 - og det er måske den funktion der er broken..?
Du scanner med tryk på scannerknappen så, for det burde virke i f.eks. PS med en twain-driver!?
Har du prøvet at gå ind i COPY-menuen og vælge A4, hoppe ud og tryk på skan-knappen?
ally return to the default settings of plain paper A4 or 8.5” x 11” (depending on region).", side 35 - og det er måske den funktion der er broken..?
Du scanner med tryk på scannerknappen så, for det burde virke i f.eks. PS med en twain-driver!?
Har du prøvet at gå ind i COPY-menuen og vælge A4, hoppe ud og tryk på skan-knappen?
At jeg får det fysisk dårligt af at se på det her, jeg er måske bare en giga fisse med for meget fantasi, men shiiii fufuufufufu arharhhrhahrahrharhahrahrhar
Clauzii (21036) skrev:"After two minutes of inactivity the copy options will automatic
Når jeg går ind i Kopier-funktionen står den allerede derinde på A4 og det virker fint. Det ser ikke ud til at have nogen effekt på hvordan scan virker desværre. Det virker hvis jeg scanner fra computeren, men ikke hvis jeg scanner direkte ved tryk på scanneren (gennem netværk, ikke usb).
Er jeg den eneste der tænker nikon?
http://peecee.dk/uploads/022014/nikon.png
http://peecee.dk/uploads/022014/nikon.png
Jeg er så træt af ting der ikke er arrangeret alfabetisk. Facebook-chatten, Samtlige GPS fitness apps (type workout).
FOR HELVEDE
FOR HELVEDE
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.