mboost-dp1
Thinkgeek i europa?
Hmm det ser ud til at gadgets.dk ikke kører.
Sikkert fordi prisen bliver temmeligt større, når man tager fragt, told, afgifter, moms osv i betragning.
Sikkert fordi prisen bliver temmeligt større, når man tager fragt, told, afgifter, moms osv i betragning.
Har bestilt hjem fra Thinkgeek, og besluttede at jeg godt ville give lidt ekstra for at få det hurtigere frem.
Så jeg fik det sendt som luftpost. Det skulle jeg ikke have gjort.
Så jeg fik det sendt som luftpost. Det skulle jeg ikke have gjort.
Sidst jeg bestilte fra ThinkGeek gik der 4 eller 5 dage... via UPS.
Så det var ikke så galt... syntes jeg
Så det var ikke så galt... syntes jeg
Det her tog 3-4 uger. Bla. fordi de i tolden i lufthavnen regnede med at jeg ringede og fortalte dem at jeg gerne vil have pakken.
Derefter sendte de mig en regning på told og klareringsgebyr, som jeg skulle betale før pakken blev sendt videre til mig.
Derefter sendte de mig en regning på told og klareringsgebyr, som jeg skulle betale før pakken blev sendt videre til mig.
Okay... ja det er da alt for lang tid at vente på noget som man har betalt for...
ups leverede bare pakken... så ca 2 dage efter kom der et brev om at jeg skulle betale told.
ups leverede bare pakken... så ca 2 dage efter kom der et brev om at jeg skulle betale told.
Det kan godt være ThinkGeek sender til lille Danmark, men det er langt fra alle dimmere de sender uden for USA - bl.a. mange af deres fede lamper (hvis ikke dem alle sammen) har jeg ikke set andre steder, og så er det sgu' lidt ærgerligt man ikke kan få dem sendt hertil. En europæisk pendant eller underafdeling ville ikke være af vejen, hvis man spørger mig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund