mboost-dp1

Tør man købe i USA på nettet?

Gå til bund
Gravatar #1 - Jace
22. aug. 2008 22:15
Heay,

Jeg overvejer at købe 10 t-shirts fra USA, da de er væsentligt billigere derovre. Men tør man nu også det?

Siden jeg vil købe dem på er denne:
http://www.collegegear.com/sf/stores/1337/g-West_C...

Jeg synes ikke den ser voldsomt professionel og troværdig ud, så jeg prøvede at sende dem en mail og høre om man kunne få varer sendt til danmark og om man kunne betale pr. efterkrav, og så fik jeg dette svar:

We do not offer cash on delivery. The cost to ship the items to Denmark is going to be 35.00. Please let me know if you still would like to
order the shirts. If so give us a call at 509-397-2770 and we will take
care of it over the phone.

Er det normalt at man skal ordne det over telefonen, når man køber i USA og tager de egentlig VISA Dankort derovre? Er det så meningen at jeg skal give dem mit dankort nummer over telefonen og er det sikkert at gøre det?

Håber på at høre lidt erfaringer med at købe på nettet i USA.
Gravatar #2 - fiskah
22. aug. 2008 22:16
Jeg har ikke købt noget i USA over nettet før, men sandssynligheden for at de tager imod dit VISA Dankort er stor, idet de fleste butikker tager imod VISA :)
Gravatar #3 - Jace
22. aug. 2008 22:33
Ja, det ville jeg også tro, så det er derfor det undrer mig at jeg skal ordne det over telefonen? Men det er måske noget med at de skal have rettet portoen til $35 inden jeg betaler?
Gravatar #4 - Sanity
22. aug. 2008 22:44
Jeg ville aldrig give mit dankort nummer til nogen over telefonen. Jeg har købt t-shirts fra usa før, uden problemer, bortset fra at de blev taget i tolden og pålagt en ekstra udgift. Du kan jo ringe til dem og få ordnet tingene så det bliver sendt i en neutral pakke uden værdimærker på, så er der større chance for at den slipper igennem tolden uden ekstra afgift. Men lav bestillingen på deres side, så det er en sikker betaling.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login