mboost-dp1

Topbanner

Gå til bund
Gravatar #1 - <3Thinkpads
4. jun. 2003 17:33
Nu er der kommet nu banner med @-computer med noget Home enterainment center.. Men Jeg synes det er lidt misvisene at der står "Video" fordi så vidt jeg kan se, kan man ikke afspille VHS som mange forbinder med "Video"... Eller er det bare mig?
Gravatar #2 - west
4. jun. 2003 19:46
Nej, det er ikke bare dig .. de viser både en VHS og DVD player i toppen. Lidt misvisende, men på den anden side, hvem er så naiv at tro på VHS support i den fætter ...?

Det ser da forøvrigt lidt interessant ud, spændende at se om konceptet slår an. Har også selv tænkt på at lave noget lignende, har bare ikke ressourcerne pt.

... og så lægger de intro videoerne ud i .wmv. GAH !
Gravatar #3 - west
4. jun. 2003 19:52
Nåja btw - den er røv grim. Det skal sq nok afholde en del fra at købe den.
Gravatar #4 - <3Thinkpads
4. jun. 2003 20:09
Ja nemlig ligner også en video for mig:)

Jo jo man er lidt naiv men det er jo stadig en fejl... Det er jo faktisk bare en comp med et ekstra program...

- Og ja! Det er faktisk ret grim!
Gravatar #5 - Acro
5. jun. 2003 08:04
Den mangler DVD-brænder, satelit-dekoder-koder og trådløst netværk - så ville den være idéel, og ikke at forglemme - et mindre kabinet.

http://www.mini-itx.com/store/hush.asp finder jeg langt mere favorabelt, den har godtnok ikke de ting der kunne gøre den idéel, men sammenlignet med den store klods fra @-computer ved jeg godt hvad jeg ville vælge.
Gravatar #6 - <3Thinkpads
5. jun. 2003 09:53
- Acro:
Very nice link..! Den ser godt ud... Men ja satelit dekoder og DVD-R drev burde der være i...

Desuden er 7.500kr mange penge for noget så lidt..efter min mening!
Gravatar #7 - Acro
5. jun. 2003 13:35
#6 @McNasty:
Hvis den havde satelit-dekoder og DVD-brænder, så ville jeg gerne give 8.000 - og Hush-maskinen koster jo langt mindre, men opgraderingsmulighederne er også en smule mere begrænsede.
Gravatar #8 - <3Thinkpads
5. jun. 2003 14:05
#7:
Ja for pokker! Det ville være alle tiders røvkøb!
Altså det skulle vel være muligt at indbygge satelitid-dekoder ind, har set Fujitisu Siemens computere med kortlæsere (Dankort størrelse) så det må vel være muligt at fixe noget grej til at lave det med!
Gravatar #9 - Acro
5. jun. 2003 18:32
#8 @McNasty:
Det der med kortlæser er ligemeget, kender en gut der har fortalt om et program der står og bryder koderne - og vi betaler til Viasat i forvejen, så kan ikke se noget galt i det.

Udover det, så vil en infrarød-modtager være attraktiv - så man kan betjene den uden at rejse sig, @-computer har det i deres - og det skulle heller ikke være det dyreste at anskaffe sig.

Helt super ville det selvfølgelig være med noget trådløst netværk, og så kan jeg lave et webinterface som afvikles via min Casio (Palm) - uha, det ville være blæret.
Gravatar #10 - <3Thinkpads
5. jun. 2003 18:42
#9:
Hmm jeg troede man skulle have et kort til fx. pay-tv...!

Men uhh ja selvfølgelig en fjernbetjening, hvem gider at rejse sig alligevel?

Hehe sådan man kunne styrer alt via palm, uhhh kunne godt se det fede i det..!
Gravatar #11 - Acro
5. jun. 2003 18:57
#10 @McNasty:
Det skal man jo også, det andet er en 'pirat-løsning', men jeg vil ikke formode de har noget imod det sålænge man også betaler sit abonnement, at kortet så ligger i skuffen er noget andet. Ellers må man kunne rippe kortet og via et disk-emuleringsprogram lave et 'falsk' kort.
Gravatar #12 - hundeboll
6. jun. 2003 09:26
Man kan sagtens købe TV-kort med tuner og Satelit-dekoder + kortlæser i, så det burde vel være muligt at få en kortlæser bare til computeren...
Gravatar #13 - Acro
6. jun. 2003 15:35
#12 @Hunn:
Jeg synes stadig at de fysiske kort er forældet - udover det har vores eksisterende digitale modtager 2 kort pladser, og begge er brugt (længe leve forskellige formater) - så en enkelt ville ikke være nok, da ikke hvis der skulle være de samme muligheder som der idag gør sig gældende.
Gravatar #14 - hundeboll
6. jun. 2003 19:49
#13 Acro

Kan man ikke skrive et program, som kan læse de piratfiler man kan hente på nettet ? ( http://www.stopstop.ubb.cc/ )

Det må da være muligt, når det er de filer man brænder ud på funcards...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login