mboost-dp1
Tråden til dårlige råd
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har du et problem, du ikke selv kan løse? Et spørgsmål?
Har kan gode spørgsmål stills og problemstillinger præsenteres, dog må dårlige råd forventes.
Har kan gode spørgsmål stills og problemstillinger præsenteres, dog må dårlige råd forventes.
Det er jeg ked af at høre, selvfølgelig skal du ikke sidde og spilde tiden på arbejde, når du ligeså godt kunne sove.
Desværre er det fredag, men næste gang du er træt, på en onsdag, f.eks. vil jeg anbefale, at du tager din ting og går, selvfølgelig siger du "god weekend" til dine kolleger.
Jeg vil anbefale, da det jo er fredag, at du begynder at larme og smide med ting (et krus med kaffe er altid godt), når du så bliver sprugt, hvad der er galt, skal du begynde og græde og sige, at du tænker på alle de andre stillinger, hvor folk ikke kunne holde ud at arbejde med dig, og at du gerne vil hjem, fordi du har en stor opvask.
Desværre er det fredag, men næste gang du er træt, på en onsdag, f.eks. vil jeg anbefale, at du tager din ting og går, selvfølgelig siger du "god weekend" til dine kolleger.
Jeg vil anbefale, da det jo er fredag, at du begynder at larme og smide med ting (et krus med kaffe er altid godt), når du så bliver sprugt, hvad der er galt, skal du begynde og græde og sige, at du tænker på alle de andre stillinger, hvor folk ikke kunne holde ud at arbejde med dig, og at du gerne vil hjem, fordi du har en stor opvask.
Jeg skal have gjort rent i lejligheden i eftermiddag og pakke de sidste flyttekasser ud. Er der nogen, der kan give mig tips til, hvordan jeg gør det mest effektivt?
Så jeg kan nå at blive færdig til at tage på druk i aften, selvfølgelig.
The-Lone-Gunman (9) skrev:Jeg skal have gjort rent i lejligheden i eftermiddag og pakke de sidste flyttekasser ud. Er der nogen, der kan give mig tips til, hvordan jeg gør det mest effektivt?
Har du set Beans jul? En stang dynamit i midten af rodet og jeg garanterer dig, at det ikke er det samme rod du kommer ind til bagefter!
#9 Du har ikke brug for cirka 90% af det, du har pakket, så mit råd vil være at lade det stå, så er det også nemmere, når du skal flytte næste gang. Du kan eventuelt skubbe det ud til væggene.
snesman (13) skrev:Dyp løgene i tigerbalsam
SlettetBruger (10) skrev:this
http://rlv.zcache.com/bengay_tshirt-d2354357087288...
fjols (2) skrev:Jeg er træt. Skal jeg tage tidligt hjem fra arbejde i dag?
Spark døren op til chefens kontor, råb "PIK" og løb hele vejen ud af bygningen.
@9
Gør som USA gjorde da de ledte efter Osama i Afghanistan.
Brænd lortet ned...
(Denne metode kan også anbefales hvis du ikke kan finde dine nøgler..)
Jeg skal have gjort rent i lejligheden i eftermiddag og pakke de sidste flyttekasser ud. Er der nogen, der kan give mig tips til, hvordan jeg gør det mest effektivt?
Gør som USA gjorde da de ledte efter Osama i Afghanistan.
Brænd lortet ned...
(Denne metode kan også anbefales hvis du ikke kan finde dine nøgler..)
fe950 (20) skrev:giv nøglen til en tilfældig person(helst med østeuropæisk udsende) og bede pågældende om at ordne lejligheden for dig. og så tag på druk. jeg garanterer at din lejlighed ville være ryddet godt og grundigt inden du når hjem igen.
Jeg troede, at der skulle forventes dårlige råd her i tråden.
Var der ikke nogen/nogle der lånte deres lejlighed til en hjemløs og så var der gjort rent og mad i køleskabet da de kom hjem?fe950 (20) skrev:giv nøglen til en tilfældig person(helst med østeuropæisk udsende) og bede pågældende om at ordne lejligheden for dig. og så tag på druk. jeg garanterer at din lejlighed ville være ryddet godt og grundigt inden du når hjem igen.
Mark Jensen - nu med fiber i måsen:
Jeg sidder på en 200/200 Mbit erhvervslinje og skal teste hastigheden fra en Gentoo-maskine. Hvordan skal jeg gøre det, for at få det mest retvisende resultat, og hvis jeg kun har en konsol til rådighed og altså ikke kan køre nogen grafisk brugerflade, hvad så?
Jeg sidder på en 200/200 Mbit erhvervslinje og skal teste hastigheden fra en Gentoo-maskine. Hvordan skal jeg gøre det, for at få det mest retvisende resultat, og hvis jeg kun har en konsol til rådighed og altså ikke kan køre nogen grafisk brugerflade, hvad så?
Overfør en stor fil til en anden med stor linje. De fleste *nix-konsolprogrammer viser overførselshastighed.
Ja, eller den anden vej. Det er nok nemmere. :PTukanfan (26) skrev:wget
Et bedre råd er:
Sving en død kat over hovedet.
@24
Installer win 7...
Mark Jensen - nu med fiber i måsen:
Installer win 7...
Chewy (29) skrev:@24Mark Jensen - nu med fiber i måsen:
Installer win 7...
WRONG!
Køb 4 iMacs i7 og installér Windows7 på dem alle sammen!
Emil (31) skrev:Spørgsmålet var mere - hvor kan jeg hente fra og uploade til, som kan makse min 200/200 ud?
Rapidshare? De har lige opgraderet deres servere..
Eller måske noget fra google.. men tvivler på de har så store filer, så den kan nå topspeed..
Så skal man også have en betalingsbruger.MiniatureZeus (33) skrev:Rapidshare? De har lige opgraderet deres servere..
Ja,
Så find et link til MegaUpload. Der downloader du med fuld hastighed som gratis bruger. (man skal registrere sig)
Så find et link til MegaUpload. Der downloader du med fuld hastighed som gratis bruger. (man skal registrere sig)
Daniel-Dane (36) skrev:Nej. Jeg plejer ikke at få højere end 8 MB/s på en 100/100 Mb-linje.
hm ok.
Så har jeg ikke flere bud!
En populær torrent lyder faktisk som det bedste bud, da flere forbindelser bedre formår at makse linjen ud.
(Og altså som det dårligste dårlige råd.)
(Og altså som det dårligste dårlige råd.)
For lige at vende tilbage til mit lejlighedsproblem, så stoppede jeg alt ind i diverse skabe.
Og stillede flyttekasserne i en pæn stabel i et hjørne.
Og stillede flyttekasserne i en pæn stabel i et hjørne.
Tukanfan (42) skrev:Du kan jo hente alle Debian-CD'erne som torrent. Så undgår du forhåbentlig at komme på tværs af loven
DER BLEV SAGT; HENT NOGET POPULÆRT.
Hent windows? det er vel teknisk set ikke ulovligt hvis det er en lovlig kopi? det er vel licensen der er vigtig.
Hubert (44) skrev:Et dårligt råd..? Start en debat med terracide.
Det kommer an på, om man gør det bevidst eller ubevidst. Jeg er begyndt at gøre det for the lulz, fordi det nu er blevet så hamrende nemt.
Man skal bare have fiskekrogen ud, have lidt tålmodighed og så...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.